י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ניסיון סחיטה?

תביעת ענק נגד חנות הצילום החרדית

עובדים היספאנים בחנות הצילום המפורסמת במנהטן, אשר הינה בבעלותו של חסיד סאטמר, תובעים את הבעלים בטענה להפלייה | בכתב התביעה נטען בין היתר כי הם לא מקבלים מענק לידה אשר ניתן לעובדים החרדים, וכן ימי חופשה שמקבלים החרדים אינם מקבלים | הבעלים: "הטענות של המתלוננים מגוחכות ושקריות"

תביעת ענק נגד חנות הצילום החרדית
מצלמות. אילוסטרציה צילום: pixabay

מספר עובדים ממוצא היספאני, תובעים את הבעלים החרדי של חנות הצילום המפורסמת B&H במנהטן, השייכת לחסיד סאטמר. לטענתם, "הם הופלו ביחס לעובדים יהודים", כך דווח ב'ניו יורק פוסט'.

בכתב התביעה על סך 200,000 דולר, נטען כי רק עובדים חרדים מקבלים בונוס אם נולד להם תינוק, על סך 2,000 דולר. שאר העובדים הגויים לא מקבלים. עוד הם טוענים כי הבעלים נוהג להתלוצץ על עובדיו ומכנה אותם "מקסיקנים מטומטמים".

בתביעה נטען כי לעובדים היהודים יש שני ימי חופשה נוספים, אך לא לעובדים הלא-יהודים / מקסיקנים.

מטעמם של בעלי החנות נמסר בתגובה: "זהו שקר מוחלט, החברה אכן נותנת בונוסים ללידת תינוק, אך הסכום הוא 180 דולר לילד - וכולם מקבלים אותם, יהודים וגויים".

עוד נמסר מהנהלת הרשת. "עובדי B&H מקבלים 180 דולר כאשר, נולד להם תינוק, או אם הם מאמצים תינוק, או מתחתנים, או אם אחד מילדיהם מתחתן".

בתביעה נטען עוד, כי "הבעלים מעודדים להביא מהגרים בלתי חוקיים לעבודה בחברה, והבוסים שלהם מתבדחים שהם עוסקים ב"מכירת מספרי ביטוח לאומי". גם טענה זו מוכחשת על ידי הבעלים, "הטענות של המתלוננים מגוחכות ושקריות, זה מאכזב שהעיתון מפרסם שקרים כאלה".

עוד נמסר מהבעלים בתגובה לפרסומים: "לפני כמה שנים היו תביעות מצד כמה מעובדי המחסן, שלושה עובדים לא קיבלו את ההסדר שהבעלים הציג בפני העובדים, וביום שני, עורך הדין המייצג את העובדים, הגיש תביעה המכילה טענות סנסציוניות שונות. כאשר הטענות היו מטעות ולא מדויקות לאחר שנפתרו כבר לפני שנים. התביעה מציגה טענות מגוחכות ושקרים גלויים".

צילום חנות מנהטן חרדים היספנים תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד