י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הטבה חסרת תקדים

יוזמה בישיבה הגדולה בעולם: ה'לואו קוסט' מגיע גם לחתונות

בת"ת של ישיבת מיר יוצאים בבשורה של ממש לאברכים מעוטי יכולת, המחתנים את בניהם | מחיר חסר תקדים לאולם במקום מרכזי וכן מחיר מוזל למנה | למי מיועדת ההטבה, כמה היא חסכונית ואיך היא פועלת הלכה למעשה | 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים בפרסום ראשון 

חתונה באולמי תמיר בירושלים. צילום: ארכיון בחדרי חרדים
חתונה באולמי תמיר בירושלים. צילום: ארכיון בחדרי חרדים

בשבועות האחרונים נתקלו תלמידי ואברכי ישיבת מיר, בהודעה מטעם הת"ת המסבסדת את מחירי החתונות למחירים מוזלים במיוחד.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מאחורי היוזמה עומד שיתוף פעולה, בין הת"ת של ישיבת מיר לבין אולמי 'היכלי תמיר' המפורסמים.

ההוזלה המדוברת הינה משמעותית במיוחד, עם הנחה בסבסוד עלות שכירות האולמות, והנחה נוספת על מחיר המנה עד לסך של 28 ₪ בלבד.

כפי שדווח בעבר ב'בחדרי חרדים', הת"ת של מיר ידוע זה מכבר, כמי שעושה רבות למען האברכים וציבור בני התורה, ובעזרת כח הקנייה הגדול, הוא משיג הטבות ונדירות המקלות על ציבור האברכים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים חדשניים בסנכרון עם מערכות מידע מתקדמות.

חברי הת"ת הודיעו כי ההנחה המדוברת, מיועדת עבור לומדי ישיבת מיר, אך גם בוגרי הישיבה ידידיה וכלל ציבור בני התורה יכול ליהנות ממנה בפיילוט ראשוני שיערך כעת עד לתאריך ח' בניסן. ובכך להשיא את ילדיהם בכבוד.

אחד מראשי הת"ת מסביר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את הבדלי המחירים בשוק האולמות, "מחירי האולם גבוהים משמעותית ביחס לאולמות החסד, עקב כך שהמתחם נמצא במיקום מרכזי, (מחיר היכל א' 17,250 ₪ ומחיר היכל ב' 14,250 ₪) במסגרת ההנחות ניתן לקבל הנחה בסך 2,000 דולר עבור היכל א' והתשלום עבור החתונה בו תהיה 9,800 ₪ בלבד לאחר ההנחה. וסכום של 1,940 דולר הנחה עבור היכל ב' כך שתשלמו 7,000 ₪ בלבד לאחר ההנחה. השוכרים את שתי האולמות הקטנים היכל ג' + האולם העגול ישלמו על האולם סך של 6,000 ₪, אך פה יקבלו הנחה נוספת וישלמו עבור מנה 28 ₪ בלבד! המהווה מחיר חסר תקדים לעריכת חתונה".

אלו הרוצים לקבל את ההנחה, פונים לת"ת של ישיבת מיר, כאשר לאחר בירור פרטים ואישור ההנחה, מקבלים קוד שובר, שעמו הם פונים למזכירות האולם ומקבלים את ההנחה המדוברת.

המודעות בישיבת מיר בירושלים. צילום: בחדרי חרדים

ישיבת מיר אולמי תמיר חתונות אברכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד