ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לקראת כניסה לקואליציה > פרסום ראשון

מאחורי הקלעים: קרב על תפקיד יו"ר ש"ס בעיר

למרות שכרגע היא עדיין לא בקואליציה, אך מאחורי הקלעים מתנהלים מגעים חשאיים בין ראשי ש"ס לאנשיה של בלוך, אך מה שיותר מרתק בשלב זה, הוא מאבק האיתנים על תפקיד יו"ר הרשימה - יועצו לשעבר של השר דרעי מול ראש לשכת אבוטבול | כל הפרטים בפרסום ראשון 

מאחורי הקלעים: קרב על תפקיד יו"ר ש"ס בעיר
גואל ועקנין / גולן שליט צילום: יעקב לדרמן / מתוך טוויטר

בעוד ש"ס בשלב זה טרם נכנסה לקואליציה, מאחורי הקלעים מגבשים ראשי התנועה הסכם קואליציוני עם ראש העיר עליזה בלוך, ולצד זאת מתנהל גם קרב של ממש על זהותו של מקבל התיק הבכיר מבין חברי הרשימה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לקראת כניסת סיעת ש"ס בבית שמש לקואליציה, יערכו בתנועה שינויים משמעותיים, כאשר תפקיד היושב ראש שיחזיק בתיק הבכיר ישתנה, כשברקע קיים קרב פנימי על זהות המחליף.

על התפקיד מתמודדים שניים: האחד, הוא ראש לשכתו של ראש העיר היוצא, גולן שליט, והשני הוא גואל ועקנין, מנכ"ל מוסודת 'תפארת בבא סאלי' ומי ששימש בעבר כיועצו של השר אריה דרעי וקודם לכן ככתב הפוליטי של רדיו 'קול חי'.

התחלופה מגיעה לאחר שבש"ס המקומית מבקשים להמציא את עצמה מחדש, בעקבות ההסכם של נציגם ראש העיר היוצא משה אבוטבול עם 'שלומי אמונים', בנוסף לכך שבכניסתם לקואליציה דרוש אדם בעל ניסיון מקצועי ופוליטי.

בבית שמש מציגים קרב מתון, כאשר השניים אינם דומים בכישוריהם, בעוד ועקנין מצוי בנבכי הקהילות החרדיות ומחזיק בקשרים פוליטיים במשרדי הממשלה ובכנסת, שליט ידוע כאיש מקצוע שמכיר את העירייה לפני ולפנים, כמי שעבד לצד משה אבוטבול בשנים האחרונות.

בכיר בש"ס המקומית אומר ל'בחדרי חרדים' כי "מאחר והסיעה צריכה להמציא את עצמה מחדש, בעקבות הפסדו של אבוטבול, דרוש בראש ובראשונה אשף פוליטי שיכול לדפוק על השולחן של בלוך מחד, ולאחד קהילות ורבנים מאידך".

בימים האחרונים החתימו אברכים תושבי רמת בית שמש, את ראשי הקהילות בעיר, על מכתב ליו"ר התנועה השר אריה דרעי, בו הם מבקשים ממנו למנות את יועצו לשעבר גואל ועקנין ליו"ר ש"ס המקומית, גם גולן שליט לא יושב בחיבוק ידיים וגייס חתימות של מנהלי מוסדות חינוך בעיר, למכתב הקורא ליו"ר התנועה למנות אותו ליו"ר ש"ס בבית שמש.

גואל ועקנין בית שמש ש"ס עליזה בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד