י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המצוד נמשך • צפו

עד ראייה על הרגעים הדרמטיים: לקחו את המחבל במשאית ירקות

שעות ספורות לאחר ההודעה המצערת על פטירת הפעוט שאמו נפצעה קשה בפיגוע בסמוך לעופרה - חוסל אחד המחבלים שככל הנראה היה שותף לביצוע הפיגוע • עד הראייה שראה את החיסול מתאר את הרגעים הדרמטיים: "תקפו את מי שהיה במקום ושאלו של מי הרכב" • צפו

עד ראייה על הרגעים הדרמטיים: לקחו את המחבל במשאית ירקות
עד הראייה מדבר צילום: רשתות ערביות

המחבל שביצע את פיגוע הירי בעופרה, נורה ונהרג במהלך היתקלות עם עם כח ימ"מ צפונית-מזרחית לרמאללה.

על פי דיווח ראשוני, היחידה המובחרת של משטרת ישראל, ימ"מ, ביצעה פעילות ברמאללה על מנת לאתר את המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בצומת עופרה לפני ארבעה ימים. 

החשוד המרכזי בביצוע הפיגוע, הוא סלאח ברגותי, שנפצע במהלך הפעילות של הימ"מ ולפי דיווחים פלסטיניים - מותו נקבע במקום. מחבל נוסף נמלט. לא דווח על נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

הפעילות, כך על פי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, נערכה בכפר סורדא, צפונית-מזרחית לרמאללה.

על פי הדיווח של הכתב הצבאי בגלי צה"ל, המחבל שנורה - קשור לפיגוע, אך עדיין אין אישור ודאי שהוא אחד מהמחבלים שהיה ברכב. עם זאת ציין, כי זה אמנם הכיוון המסתמן, אך הפעולה עדיין נמשכת והתמונה תתברר בקרוב.

עד ראייה סיפר כי "כוח ימ"ס עצר את המחבלים". לדבריו: "תקפו את מי שהיה במקום ושאלו של מי הרכב". עוד הוא הוסיף: "את ברגותי עצרו בסופר מרקט הסמוך, את סאלח לקחו במשאית ירקות".

ובינתיים, המצוד אחר החוליה שביצעה את הפיגוע בעפרה נמשך. נועם אמיר מערוץ 20 מעדכן כי הפלסטינים מדווחים שכוח מיוחד של צה"ל מכתר את בניין אלברא ברמאללה, הסמוך לביתו של אבו מאזן.

כמו כן, הפלסטינים מדווחים כי רכב דומה לזה ששימש את המחבלים לביצוע פיגוע הירי בעופרה, אותר על ידי כוחות הביטחון הפועלים באזור רמאללה ונגרר על ידם.

בתוך כך, הלוויתו של בנם של שירה ועמיחי איש-רן שנפטר הערב בבית החולים לאחר שאמו נפצעה בפיגוע ירי בצומת עפרה בתחילת השבוע תתקיים הערב בשעה 21:45 בחלקת צור בהר הזיתים בירושלים.

מחבל חיסול פיגוע עופרה כוחות הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד