י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חטף אבן ממרחק קצר

בשל פיגוע אבנים: לוחם צה"ל נלחם על חייו

לפני זמן קצר נפצע לוחם צה"ל נפצע לאחר שהתפתח מאבק בינו לבין מחבל במהלכו פגע בו המחבל עם אבן בעמדה צבאית סמוך לישוב בית אל • בפנים: עדכון מצב פצועי הפיגועים לבוקר שישי

בשל פיגוע אבנים: לוחם צה"ל נלחם על חייו
אילוסטרציה צילום: קובי גדעון, פלאש 90

לפני זמן קצר (שישי) נפצי לוחם צה"ל לאחר שהתפתח מאבק בינו לבין מחבל במהלכו פגע בו המחבל עם אבן ממרחק קצר בעמדה צבאית סמוך לישוב בית אל שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין". הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

החייל בן ה-21 פונה לחדר הטראומה של בית החולים הדסה עין כרם שם הוא מטופל כשהוא מונשם ומורדם במצב קשה. כאשר לדברי רופאיו נשקפת סכנה לחייו.

החייל מגדוד 'נצח יהודה', הופתע על ידי המחבל שחדר לגדר היישוב בית אל, וזה תקף את החייל עם אבן גדולה שהכה בראשו ובפניו מספר פעמים - ונמלט. בצה"ל בודקים למה החייל נכח בנקודה לבד וללא שיש איתו חייל נוסף.

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי במהלך המאבק שהתפתח, המחבל דקר את הלוחם מ'נצח יהודה' בסכין וכן פגע בו ממרחק קצר באמצעות אבן. מהסימנים בשטח עולה כי המחבל נפצע גם הוא במאבק. התחקיר נמשך. 

הפרטים המלאים של האירוע עדיין בבדיקה. כוחות צה"ל סורקים במרחב.

(גדר היישוב. צילום: הצלה ללא גבולות)

ובינתיים: מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של החייל שנפצע בפיגוע אתמול בגבעת אסף. לאחר שעבר ניתוח ראש מורכב אמש בשעות הערב, הוא כעת מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ועודנו נמצא בסכנת חיים.

מצבה של שירה סבג, תושבת בית אל שנפצעה קשה, ממשיך להשתפר בבית החולים שערי צדק. גם היא נותחה אתמול בהצלחה ובמהלך היום היא תשוחרר מיחידת ההתאוששות למחלקה רגילה.

שירה איש-רן שנפצעה בפיגוע הירי ביום ראשון השבוע, שוחררה אתמול ממחלקת טיפול נמרץ בשערי צדק למחלקה רגילה ומצבה הולך ומשתפר. מצבו של בעלה עמיחי איש-רן שנפצע קל, ממשיך להשתפר.

מהפיגוע בשער שכם שארע אתמול בשעות הבוקר, מאושפזת בהדסה הר הצופים לוחמת משמר הגבול אשר מטופלת עקב פגיעה בגפיים תחתונות. מצבה מוגדר קל.

אבן פיגוע מחבל לוחם בית אל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד