י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ראיון מפתיע של הגברת הראשונה

מלאניה על הבן: "יורדים עליו בתקשורת"

הגברת הראשונה מלאניה טראמפ העניקה ראיון לקראת השנה האזרחית החדשה שתכנס בעוד פחות מחודש וכמו בעלה - לא חסכה בביקורת על התקשורת והאשימה אותה בשקרים ובמעשים שלא שיעשו: "הרבה דברים לא נכונים, אל תאמין לכל מה שאתה שומע וקורא"

מלאניה על הבן: "יורדים עליו בתקשורת"
רויטרס

מגיש בכיר ברשת 'פוקס ניוז', שון האניטי, ראיין את הגברת הראשונה מלניה טראמפ, לכבוד השנה החדשה החדשה ושמע ממנה כמה דברים די מפתיעים.

מלניה טראמפ אמרה כי בשביל להיות בפוליטיקה צריך, "עור עבה מאוד".

האניטי שאל, "מה הדבר הכי קשה שאת צריכה להתמודד עימו".

"הייתי אומרת אופורטוניסטים, (אנשים שמנצלים הזדמנויות) ושמשתמשים בשם שלי או בשמות המשפחה שלי, כדי לקדם את עצמם, מקומיקאים ועיתונאים ועד סופרים, וכותבי ספרים, הבעיה היא שהם כותבים את ההיסטוריה וזה לא נכון".

"הם אוהבים להתמקד ברכילות", הוסיפה, "והייתי רוצה שהם יתמקדו במהות ובמה שאנחנו עושים, לא רק בשטויות".

היא אמרה שהיא משוכנעת שבעלה עושה "עבודה מדהימה", וכי המדינה "מצליחה הכי טוב מאי פעם".

לגבי ההתקפות של הנשיא נגד התקשורת אמרה מלניה. "הרבה מהדברים שמתפרסמים בתקשורת על המשפחה שלנו הם לא נכונים, אני לא אומרת שהכל לא נכון, אבל הרבה דברים לא נכונים, אל תאמין לכל מה שאתה שומע וקורא".

"אני עושה מה שאני חושבת שנכון, ומה שאני מרגישה שנכון, אני יודעת שאני אותקף מהתקשורת, אבל זה לא עוצר אותי מלעשות את הנכון".

לגבי החדירה לפרטיות של בנה בן ה-12, בארון, אמרה מלניה, "יורדים עליו בתקשורת, נכנסים לו לחייו, אני רוצה לתת לו פרטיות וחיים נורמליים עד כמה שאפשר, הוא חי חיים שמחים, הוא קשוח, הוא חזק, הוא לא נבהל מהרקע והרעש, הוא קצת כמוני וקצת כמו הנשיא, ילד שנלחם ולא נבהל מכלום".

לגבי החומה שהנשיא רוצה לבנות בגבול עם מקסיקו, אומרת הגברת הראשונה, "החומה נחוצה מאד בשביל לעצור את ההגירה הלא חוקית, זה דבר חיוני לביטחון שלנו".

מלאניה טראמפ פוקס ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד