כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הציוץ שמסעיר את הרשת

"זועבי בוגדת - שתעבור לפרלמנט ברמאללה"

לא יאומן: ח"כ חנין זועבי גינתה את עונש הריסת בתי המחבלים, וכינתה את מבצעי הפיגועים "לוחמי חופש" • ח"כ אילטוב בתגובה: "בוגדת - שתעבור לפרלמנט ברמאללה"

"זועבי בוגדת - שתעבור לפרלמנט ברמאללה"
מחבל שניסה לבצע פיגוע דקירה צילום: חברים לשעת צרה

מוקדם יותר היום (רביעי) כתבה חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) ציוץ שגרר תגובות נזעמות רבות. זועבי התייחסה לעונש שמטילה המדינה על מחבלים המבצעים פיגועי טרור - הריסת בתיהם.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלה כינתה זועבי את המחבלים הארורים "לוחמי חופש" וכתבה: "ענישה קולקטיבית של בני משפחה של לוחמי חופש פלסטינים, עם או בלי הליך משפטי, מהווה פשע מלחמה כמו גם עבירה מוסרית".

זועבי הוסיפה כי "האג ממתין, ואנחנו צריכים לעשות הכל על מנת שהפושעים האמיתיים יועמדו לדין".

כאמור, הציוץ גרר תגובות רבות מצד גולשים, שזעמו בצדק על נימת ההצדקה שלה לפיגועי הטרור. 

ח״כ רוברט אילטוב הגיב לציוץ של חנין זועבי בצורה חריפה ביותר ואמר כי "חנין זועבי היא בוגדת מהזן הנחות ביותר. בשם הדמוקרטיה וחופש הביטוי היא תוקפת פעם אחר פעם את מדינת ישראל וחיילי צה״ל, שמגנים עליה ביום ובלילה".

עוד אמר ח"כ אילטוב: "אני חושב שאם חנין זועבי לא אוהבת את החוקים שמעבירה כנסת ישראל, היא חייבת למלא את חובתה כפלסטינית ולעבור לפרלמנט ברמאללה – שם מקומה הטבעי״.

אחד הגולשים כתב לזועבי בתגובה: "חנין, למה את מצייצת בעברית? הרי ברור לך שכל קורא יהודי של הציוץ הזה יתרעם. את פשוט נהנית מהפרובוקציה כי זה מייצר לך תמיכה במגזר האלים שאת (לא) משרתת. אנחנו נמשיך להגדיר רוצחים אמיתיים כרוצחים ואת תמשיכי לינוק את כל ההטבות שאת יכולה מהדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. תהני, טרול".

חנין זועבי בוגד רוברט אילטוב טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד