י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הלחץ מהסקרים

ישי ביקש מהגר"ש כהן אחדות וסורב; "לספרדים יש מפלגה אחת"

לאור הסקרים הבלתי מחמיאים: יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי, שלח שליח מיוחד לנשיא מועצת חכמי התורה כדי לגבש ריצה משותפת עם ש"ס בבחירות הקרובות • הגר"ש כהן: "תורה יש אחת. לספרדים יש מפלגה אחת. מי שרוצה ללכת תחת תנועת ש"ס - בבקשה" • לדיווח המלא

ישי ביקש מהגר"ש כהן אחדות וסורב; "לספרדים יש מפלגה אחת"
רשת

בעוד הסקרים לא נותנים לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה, העיתונאי עקיבא וויס דיווח אמש (חמישי) כי יו"ר יחד, אלי ישי, שיגר שליח מיוחד למוענו של נשיא המועצת הגר"ש כהן שביקש לשקול אחדות.

על פי הדיווח, ביום שלישי החולף הגיע פיני צברי, מי ששימש בעבר סגן ר"ע בני ברק, בשליחות הרב מזוז לביתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן בניסיון להוביל "שלום ספרדי" על ידי ריצה משותפת של יחד עם ש"ס לכנסת הבאה.

מהדיווח עולה כי נשיא המועצת, חכם שלום הכהן, דחה את ההצעה ואמר: "תורה יש אחת. לספרדים יש מפלגה אחת. מי שרוצה ללכת תחת תנועת ש"ס - בבקשה".

כזכור, בישיבת הסיעה בתחילת השבוע התייחס השר דרעי לאפשרות של שלום עם ישי ואמר במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' כי "מבחינתנו יש יסוד אחד של תנועת ש"ס. מה שמאחד את כולנו כאן זו שמיעה וציות טוטלי למועצת גדולי התורה בזמן מרן הרב עובדיה יוסף ואח"כ מועצת חכמי התורה שמרן מינה אותם בראשות מרן ראש הישיבה הרב שלום כהן".

דרעי ציין כי "מי שלא מקבל את מרות מועצת חכמי התורה - אנחנו לא מפלגה של איחודים. אנחנו לא עושים עוד בלוק ועוד בלוק, אני לא בנאי - מי שמקבל את הדרך שלנו ברוך הבא. ומי שמורד בזה וחושב שיש לו מהות אחרת הוא לא יכול להיות אצלנו בסיעת ש"ס".

אלי ישי בחירות סקרים מפלגת יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד