י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שיחת חיזוק והדרכה

הרבי לבחורים: "תלמדו מהשגריר דיוויד פרדימן"

בחורי ישיבת אש התורה הגיעו לשיחת הדרכה וחיזוק בהיכל בית מדרשו של הרבי מביאלה בני ברק שהעלה על נס את שגריר ארה"ב בישראל וקרא להם ללכת בדרכו • צפו בתיעוד מהמעמד

הרבי לבחורים: "תלמדו מהשגריר דיוויד פרדימן"
בחורי ישיבת 'אש התורה' אצל הרבי מביאלה צילום: יעקב פוקס

עשרות בחורים תלמידי ישיבת 'אש התורה' התכנסו בבית מדרשו של האדמו"ר מביאלה ברח' ירושלים בבני ברק, לשמיעת דברי הדרכה וחיזוק. הבחורים המגיעים ללמוד בישיבה מכל רחבי ארצות הברית ואירופה, האזינו בקשב רב למשא הקודש, שתורגם לשפה האנגלית, ע"י המנכ"ל הרב משה אליעזר פרידמן.

ל'בחדרי חרדים' נודע, בדבריו ציין האדמו"ר, את הדוגמא האישית אותה ניתן ללמוד מהשגריר האמריקאי בישראל מר דוד פרידמן, "ויגבה לבו בדרכי ה' אמר להם האדמו"ר, השגריר אינו מתבייש ביהדותו, אינו בוש בשמירת המצוות, אלא אדרבה סוחף אחריו גם אחרים לאמונתו בתורת ישראל ובצדקת עם ישראל".

"גם אתם" קרא האדמו"ר לבחורים, "צריכים להיות השגרירים של עם ישראל, את האש אותה אתם רוכשים בישיבת "אש התורה", עליכם לקחת עמכם בשובכם לבתיכם בקנזס ובפלורידה, באנגליה ובאוסטרליה".

חרף חולשתו האישית של האדמו"ר, המחלים עתה מאירוע לבבי, השתתף האדמו"ר בטיש לבחורי הישיבה, שנערך בבית מדרשו, כשלאחריו זכו רבני הישיבה ותלמידיה לברכה אישית, כשכל אחד מהם קיבל מטבע קודש לברכה, וכן את ברכת הרבי והדרכתו האישית שתלווה כל אחד מהם לכל ימי חייו.

ביאלה בני ברק שיחת חיזוק ישיבת אש התורה דיוויד פרידמן שגרירות ארה''ב בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד