י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חלום הערים החכמות מתגשם

שיתוף הפעולה הדרמטי של חברת מובילאיי

העתיד בפתח: ענקית הטכנולוגיה מובילאיי הודיעה על שיתוף פעולה דרמטי עם סוכנות בריטית לטובת איסוף מידע מפורט על הכבישים והתשתיות בבריטניה • מנכ"ל החברה: "יסייע לקרב אותנו ליישום ערים חכמות וכבישים בטוחים יותר"

שיתוף הפעולה הדרמטי של חברת מובילאיי
יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הטכנולוגיה הישראלית "מובילאיי" הודיעה היום (שלישי) על שיתוף פעולה עם סוכנות בריטית לטובת פרויקט מיפוי מדויק של כבישי בריטניה.

ההכרזה התקיימה במסגרת ה-CES, תערוכת טכנולוגיה הנערכת בימים אלו בלאס וגאס.

במסגרת שיתוף הפעולה, הסוכנות הבריטית "Ordnance Survey" תשתמש ביכולות המיפוי של מצלמות מובילאיי כדי להפוך את המפות למדויקות יותר, עבור סוכנויות ועסקים בבריטניה.

ע"פ התכנית, שהוכרזה לאחר פיילוט מוצלח שנערך בשנה שעברה, טכנולוגית המצלמות של מובילאיי תאסוף מידע רב על מערכת הכבישים והתשתיות של בריטניה באמצעות כלי רכב מיוחדים - וזה ישדרג את המידע שכבר קיים בידי הסוכנות.

מנכ"ל מובילאיי, אמנון שעשוע, אמר אמש: "שימוש במפות כדי לשפר את הקשר בין עסקים לערים יסייע לקרב אותנו ליישום ערים חכמות וכבישים בטוחים יותר".

מנכ"ל הסוכנות, ניל אקרויד אמר כי: "ב-OS אנחנו פועלים כדי לאפשר אווירה התומכת בטכנולוגיות חדשות ושירותי מידע במגזר הפרטי והציבורי".

לדבריו: "אנחנו נמשיך להשקיע ולחדש על מנת לשרת את לקוחותינו ולפתח פרויקטים חדשים". 

כזכור, חברת מובילאיי הישראלי אחראית לאקזיט הגדול ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל, עת נמכרה לענקית הטכנולוגיה העולמית "אינטל" בסכום אסטרונומי של כ-15 מיליארד דולר.

 

מובילאיי אמנון שעשוע בריטניה מיפוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד