י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נכדו של רבי ישראל אבוחצירא

במבשרת: המשגיח והאדמו"ר בהילולא לבבא

תושבי מבשרת ציון השתתפו בהילולא השנתית לסידנא בבא סאלי זיע"א, שנערכה על ידי מוסדות 'כנסת ישראל' | שיאו של האירוע היה בהופעתם של נשיאי הארגון, המשגיח הגר"ח ואלקין ונכדו של הבבא סאלי האדמו"ר רבי שלמה בוסו

במבשרת: המשגיח והאדמו"ר בהילולא לבבא
הילולת הבבא סאלי במבשרת ציון צילום: קובי הר צבי

אירוע מיוחד לכבוד הילולת סידנא בבא-סאלי, התקיים בראשות רבני 'כנסת ישראל', ראשי רשת הכוללים, ראשי הארגון ושיאו של הערב היה בהופעתם של נשיאי הארגון מרנן המשגיח הגה"צ רבי חיים ואלקין והאדמו"ר רבי שלמה בוסו נכדו של הבבא סאלי.

את הערב פתח מנכ"ל הארגון הרב יעקב דינר, שציין את הסיעתא דשמיא שמלווה את הקמת הקהילה והמוסדות במבשרת ציון וציין את היקף פעילות המוסדות, מוסדות החינוך, רשת המדרשיות, מערך שיעורי התורה ובתי המדרש של כנסת ישראל במבשרת ציון המהווים מגדול של תורה וקדושה לעיר כולה.

הרב דינר הוסיף שבשנים האחרונות כנסת ישראל התפשטה לערים נוספות ברחבי הארץ וכן הדגיש את שיתוף הפעולה עם רשת שובו בהקמת החטיבה התורנית בעיר.

לאחר מכן קבלו המשתתפים את נשיאי הארגון, המשגיח הגר"ח ואלקין והאדמו"ר רבי שלמה בוסו.

המשגיח בירך את משתתפי ההילולא והוסיף "כל פעם שאני מגיע לכאן, אני מתרגש מחדש לראות את ההתפתחות העצומה של המוסדות הנפלאים".

לאחר מכן נשא דברים האדמו"ר רבי שלמה בוסו, שאמר כי ראויים הם המוסדות לשאת את שמו של זקנו הקדוש זיע"א. זו היתה כל משאת נפשו, לקדש שמו יתברך ברבים.

כמו כן נשאו דברים רבני היישוב, ראש הארגון הרב קניג וסגן ראש המועצה הרב יגאל ברזני, שהעלה על נס את מהפכת התורה המובלת בעיר על ידי מוסדות כנסת ישראל, באומרו כי 'מבשרת' מתחלקת לשניים: לפני שכנסת ישראל באו לעיר ואחרי.

מבשרת ציון הילולא בבא סאלי רבי חיים וואלקין רבי שלמה בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד