י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תצפיתנית זיהתה

חוליית הטרור שביצעה ירי ליישוב - נלכדה. צפו

חברי החוליה שביצעה ירי לעבר היישוב 'מגדל עוז' נעצרו, והנשקים בהם השתמשו הוחרמו בסדרת מעצרים שביצעו כוחות צה"ל | צפו בתיעוד

חוליית הטרור שביצעה ירי ליישוב - נלכדה. צפו
הנשק בו ביצעו את הירי צילום: דובר צה"ל

בשבוע האחרון בוצעה סדרת מעצרים על ידי כוחות צה״ל במרחב החטיבה המרחבית ״עציון״ לצד חקירות במשטרה ובשב״כ, שהובילו למעצר ולסיכול חולית טרור שביצעה ירי לעבר מגדל עוז. הכוחות החרימו את הנשקים מהם בוצע הירי והמחבלים נעצרו.

ביום שבת האחרון בשעות הלילה, עלתה חוליית טרור על גג מבנה בכפר בית פג׳אר שבמרחב חטיבת ״עציון״ וביצעה ממנו ירי אל עבר היישוב מגדל עוז הסמוך אליו. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

החשודים זוהו על ידי תצפיתנית בחמ"ל החטיבה, שדיווחה על כך לכוחות, לוחמי צה"ל קפצו לכפר והחלו בסריקות, במקביל החלה חקירת האירוע ולבסוף בוצעו מעצרים שהובילו לסיכול החוליה.

מדברי התצפיתנית שזיהתה את החשודים, רב-טוראי זמניי טגניה: "זיהיתי מספר חשודים שעלו על אחד הגגות בפאתי הכפר. לאחר זמן קצר הבחנתי בכך שיש בידיהם נשק, המשכתי לעקוב אחריהם והכוונתי את הכוחות לנקודה".

מדברי מפקד הגדוד שהוביל את תפיסת החולייה, סגן-אלוף בני קטה: "מדובר בסגירת מעגל מוצלחת שבוצעה בזכות עבודה מקצועית של התצפיתנית והלוחמים בשטח. נמשיך לפעול כנגד כל מי שינסה לפגוע בתושבי הגזרה".

מעצרים צה"ל חוליית טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד