י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בהנהלת זוג קשישים

חשד: שדד בחנות שלוש פעמים באותו היום

צעיר מראש העין עצור בחשד כי שדד חנות לממכר מזון בעלות זוג קשישים, שלוש פעמים באותו היום | בפעם השלישית בעל החנות - קשיש בן 80, נאבק בו ונפצע  

חשד: שדד בחנות שלוש פעמים באותו היום
שודד. אילוסטרציה צילום: unsplash

בסוף השבוע התקבל דיווח מזוג קשישים, בעלים של חנות בשדרות הר ציון בתל אביב, העובדים למחייתם בחנות המזון, על כך שנשדדו היום, זו הפעם השלישית על ידי אותו חשוד. כמו כן ציינה האשה כי בעלה שהיה בחנות ניסה להיאבק בשודד על מנת שלא יגנוב את הכסף מהקופה וכתוצאה מכך נפצע וזקוק לטיפול רפואי.

צוות סיור שפגשו בזוג הקשישים דאגו לפינו את הבעל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב קל עם חבלות בפניו.

מחקירה ראשונית עולה, כי החשוד בן 22 תושב ראש העין, שנוהג לבלות תכופות בת"א, נכנס לחנות בשעות הצהריים וביקש לקנות שתייה. כאשר בעל החנות פתח את הקופה, ניצל החשוד את הרגע וגנב מהקופה אלפי שקלים וברח.

כך עשה שוב בשנית כשחזר לחנות לבצע את זממו לאחר כשעה. לאחר שהקשיש בן ה-80 הגיש תלונה מסודרת בתחנת המשטרה וחזר לחנות, נדהם לגלות כי מי שמחכה לו בחנות הוא לא אחר מאשר אותו גנב ש'ביקר' אותו קודם לכן ואף גנב מהקופה שוב בפעם השלישית אך הפעם נאבק בו הקשיש וכתוצאה מכך נפגע בפניו ופונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

כאמור, חוקרי תחנת שרת פתחו בחקירה מאומצת לרבות איתור תמונת החשוד וכעבור מספר שעות בודדות בלבד של סריקות וחיפושים אחריו הצליחו לאתרו ולעוצרו לחקירה בסיומה נכלא.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד מחר, שני.

שוד קשישים שודד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד