י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא מתרגש"

הותר לפרסום: אח בבית חולים תכנן להתנקש בחייו של אורן חזן

בחודש שעבר נעצר ערבי מנצרת, המשמש אח בבית חולים, אשר תכנן להתנקש בחייו של ח"כ אורן חזן וכן לבצע פיגועים נגד אישי ציבור שונים | החקירה נפתחה בעקבות מידע שמסרה אמו של החשוד באיומים, לאחר שזו הבחינה במסמכים בהם מתאר בנה את כוונותיו המסוכנות 

הותר לפרסום: אח בבית חולים תכנן להתנקש בחייו של אורן חזן
ח"כ אורן חזן בוועדת הכספים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אח בבית חולים בירושלים, נעצר בחודש שעבר בחשד כי איים לפגוע בחבר הכנסת אורן חזן, וכן לבצע פיגועים נוספים נגד אנשי ציבור. 

החקירה החלה במשטרת ירושלים, לאחר שאם החשוד מסרה מידע, לפיו בנה שמשמש כאח מוסמך בבית החולים בירושלים, תכנן להתנקש בחייו של חברת הכנסת אורן חזן. לדברי האם, במהלך ניקיון הבית הבחינה במסמכיו של בנה, שם פירט איך הוא מתכוון להתנקש בחייו של חזן ובאישי ציבור נוספים.

החשוד, ערבי תושב נצרת, נעצר על ידי אנשי משטרה ונחקר. מעצרו עורך מעת לעת והוא אף נשלח לאשפוז פסיכיאטרי לאחר שטען כי הוא סובל מבעיות נפשיות. בעקבות כך, הוחלט להגביר את האבטחה סביב ח"כ חזן.

"אני לא מופתע וגם לא מתרגש" אמר ח"כ אורן חזן. "יש פה כוונה רצינית שנרקמה לחיסולי, זה לא משחק ולא בדיחה. העובדה שנערכים לכתב אישום היא עדות חיה לרצינות כוונותיו של החשוד וזה המחיר כנראה שצריך לשלם איש ציבור שאומר את האמת בכל מקום ובכל עת".

אורן חזן הוסיף "זה לא המקרה הראשון שאני מוצב כמטרה לחיסול. גם החמאס וגם פתח סימנו אותי למטרה לפגיעה בעקבות התבטאויות שלי ובעקבות עלייתי לאוטובוס של מחבל. אתם יכולים להיות רגועים. אני סומך על כוחות הביטחון ואמשיך לעשות עבודתי נאמנה. לא אירתע מאיום כזה או אחר".

אורן חזן התנקשות פוליטית בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד