י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המלכודת לנוכל הסדרתי > צפו

שלב אחר שלב: כך הפילו במאה שערים את ה'בן דוד' המתחזה

'בן הדוד האובד' שהונה ורימה משפחות רבות נפל למלכודת שהציבו לו המשפחות ממאה-שערים, אשר זימנו אותו לפגישה במהלכה הטיחו בפניו את האמת • בתיעוד וידאו שמתפרסם ב'בחדרי חרדים', ניתן לצפות כיצד הנוכל הותקף בהלם כשתיעוד בו הוא נראה משקר, מוצג בפניו | צפו

שלב אחר שלב: כך הפילו במאה שערים את ה'בן דוד' המתחזה
המפגש עם הנוכל צילום: באדיבות המצלם

סערת הנוכל המתחזה, שהונה משפחות רבות בסיפורי בדיות ונתפס במערומיו על ידי משפחות ברוין ושישא מ'תולדות אהרן', מגיעה הערב לשלב התיעוד.

מאז פרסום הידיעה ב'בחדרי חרדים' לראשונה, זרמו עשרות תגובות ממשפחות שונות שהיו בקשר עם הנוכל, ששמו ופרטיו המלאים שמורים במערכת.

הרב יעקב אליעזר שישא מארגון 'טוב וחסד', שעלה על התרמית הגדולה בימים הראשונים שלאחר יצירת הקשר ופרסום הדיווח, הצליח לזמן אותו ל'פגישה משפחתית', לאחר שהתוודע כי הלה מנסה להונות אותם.

שישא אומר ל'בחדרי חרדים', כי משפחות רבות קרועות בתוכן ומתקשות להאמין שקרוב משפחתם היה ואיננו עוד, והוא אינו אלא נוכל סדרתי שניצל תמימות של בני אדם.

הפגישה עם הנוכל התקיימה למרות שהללו ידעו מראש כי מדובר ברמאי. הם חקרו אותו במשך שעה וחצי בכדי ללמוד את שיטת העבודה ולגרום לכך שלא יפיל משפחות אחרות.

סרטוני הוידאו צולמו בפגישה עם הנוכל חרף העובדה שהלה סירב בתוקף שיצלמו אותו ואף התנה מראש את הדברים, באמרו שהוא גר בגבול רוסיה-איראן וקיים חשש שיראו אותו ויגלו שהוא יהודי, אלא שבני המשפחה התעלמו מדרישתו וכן ניתן לצפות שלב אחר שלב כיצד הוא נופל למלכודת.

במהלך הפגישה, כפי שניתן לראות בתיעוד הוידאו שמתפרסם ב'בחדרי חרדים', הנוכל הגיע מוכן ושלט בכל הפרטים. מאוחר יותר התברר למשפחת ברוין כי הפרטים המלאים קיימים בארכיון 'יד ושם' והם לא ידעו על כך. מסתבר שהוא חפר בארכיון ואף נבר באתרי יוחסין, עד שהגיע לתמונה מלאה של המשפחה, וכך בעצם הוא יודע דברים על משפחות רבות.

הנוכל הסדרתי ישב וגולל שעה ארוכה בפני הנוכחים את סיפור חייו השקרי, ואף הוצע לו סכום כסף בתור בן משפחה על ידי הרב שמעון ברוין, יו"ר 'יד אברהם' אך הנוכל סירב לקבל.

ברגע האמת, חשף בפניו הרב יעקב אליעזר שישא תמונה שלו, אותה קיבל משתי משפחות המתגוררות בחו"ל ועימת אותו עם התיעוד. כפי שניתן לראות, הנוכל הותקף בהלם והגיב כי זה שנראה בתמונה דומה לו.

בשלב זה, הנוכל הודה כי הוא משקר ומרמה משפחות, אך טען להגנתו כי נכנס בו 'דיבוק' וזו הסיבה שהוא יודע את כל הפרטים.

הנוכל התכוון לברוח אך הוא נתפס בידי הנוכחים ונמנע ממנו להילט, עד שסיים למסור את כל פרטיו האישיים ומקום מגוריו.

בקרב משפחות ברוין ושישא, מביעים סיפוק רב על כך שמשפחות רבות ניצלו מהתרמית המוזרה של הנוכל הסדרתי.

המשפחות שנפלו קרבן לנוכל ההזוי, מדווחים כי הלה מוכר סיפורי בדיות במשך ארבע שנים ודרכי הפעולה שלו מתפרסים על העשור האחרון. הללו מקווים כי רשויות החוק יתערבו בעניינו ויצליחו לעצור את מסע התרמית שהלה מנהל.

שישא שמעון ברוין מאה שערים מלכודת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד