י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"לא עמדת אגודת ישראל"

שוב: עיתון 'המודיע' מתנצל בפני השר דרעי

בפעם השנייה השבוע: עיתון 'המודיע' מתנצל בפני השר אריה דרעי על מאמר שפרסם אשר קרא לאחדות כלל חרדים - הכוללת גם את אלי ישי ואריה דרעי • "זו אינה דעת המערכת ולא מבטא עמדת אגודת ישראל"

שוב: עיתון 'המודיע' מתנצל בפני השר דרעי
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צילום: פלאש 90

בפעם השנייה השבוע: עיתון 'המודיע' מתנצל בפני יו"ר ש"ס השר אריה דרעי על מאמר שפרסם ביום שישי החולף אשר קרא לאחדות כלל חרדים, הכוללת גם את אלי ישי ואריה דרעי.

בעיתון הבוקר (ראשון) נכתב כי, "המאמר בעיתוננו מיום שישי האחרון תחת הכותרת 'יחד שבטי ישראל' מייצג את דעתו האישית של הכותב". לטענתם, "זו אינה דעת המערכת ולא מבטא עמדת אגודת ישראל".

כאמור, הדברים מגיעים לאחר שבשבוע החולף פרסם ביטאון 'אגודת ישראל', 'המודיע', מאמר מערכת שקרא לאחדות בכוח הספרדי בכנסת.

"השבט האשכנזי השלים את השותפות", נאמר, "עתה מצפים להשלמת השותפות בשבט הספרדי. היהדות הספרדית כוחה רב אך היריבות הפוליטית בתוכה מונעת את הצלחתה המלאה בבחירות הקרובות".

"חשבון פשוט מוכיח, כי שני שבטי ישראל, האשכנזים ובני עדות המזרח, כאשר שניהם יופיעו לבחירות במצב של שלום פנימי בין כל הזרמים כשני שבטים של יהדות מאוחדת ומלוכדת - יש בכוחם להכניס מספר של חברי כנסת אשר ביחד ימנו כח פוליטי כמפלגה השלישית בגודלה", ציינו במאמר.

ההתנצלות הבוקר מעל דפי "המודיע"

ב'המודיע' אף הגדילו לעשות והפליגו בתארים ליו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי, אותו כינו יחד עם השר אריה דרעי - 'מנהיגי היהדות הספרדית'.

הפניה לראשי התנועה הספרדית בעבר ובהווה נחתמת כך: "יחד שבטי ישראל היא הצוואה הפוליטית תמיד כל שכן כאדר ניצבים מול הציבור הישראלי. ברכת כולם לשני מנהיגי היהדות הספרדית הרב אלי ישי והרב אריה דרעי, נא ונא לכו בכוחכם המשותף המאוחד והמלוכד והצליחו להביא את בני יהדות ספרד לקלפיות ביום הבחירות ותהי תפארתכם שלמה מן השמים".

בנוסף, בתגובה למראות הזוועה בבית הכנסת בקריית יובל השבוע, בעת שהביאו תגובות הפוליטיקאים הושמט -במכוון או בטעות - תואר 'הרב' בתגובת השר אריה דרעי, זאת לצד העבודה שאל אזכורו של אלי ישי מיד לאחמ"כ דווקא כן נצמד תואר הרב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות המקרים חודדו הנהלים במערכת 'המודיע'; העובדים התבקשו להיזהר בדברים כדי שלא יתפרש שהדבר נעשה כנקמה.

גם בעיתון 'הדרך' הושמט בסופ"ש תואר הרב לסגן השר ליצמן, כשהוא הגיע רק תחת שמו יוחנן - וויצמן נציג גור בעיריית ירושלים.

עיתון המודיע אריה דרעי אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד