י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ממיטת בית החולים במנהטן • האזינו

בן הרבי זעק בקו החסידות: הלב נקרע ממצבו

נמשכת הדאגה בחצר חסידות סקולען סביב מצבו החמור והלא יציב של הרבי הישיש, מזקני האדמו"רים בדורנו • בנו הגדול אב"ד סקולען יצא בהקלטה בקו החסידות ומעורר את הציבור להתפלל • האזינו

בן הרבי זעק בקו החסידות: הלב נקרע ממצבו
הרבי מסקולען ובנו רבי ישעיה יעקב פורטוגל צילום: אברמי ברגר

מצבו של האדמו"ר הישיש מסקולען המאושפז בבית החולים במנהטן ממשיך להיות קשה.

מזה מספר ימים שאין הטבה במצבו של הרבי, הזקוק לרחמי שמים מרובים, וניכרת הדאגה הגדולה בקרב בני המשפחה ואלפי החסידים והמעריצים הנושאים תפילה לשלומו. 

בעקבות מצבו, נשא דברים בנו הרה"צ רבי ישעיה יעקב פורטוגל, אב"ד מאור הגולה סקולען, שדיבר בקו של החסידות וביקש שיתפללו.

'בחדרי חרדים' מביא את ההקלטה מדבריו של בן הרבי המעוררים לתפילה וזעקה.

"מדבר ישעי' יעקב פורטוגל, בשם כל בני המשפחה. ברצוני לבקש מאחינו בני ישראל, אחים יקרים, על הצדיקים ועל החסידים ועל זקני עמך בית ישראל יהמו נא רחמיך ה' אלוקינו, זקוקים לרחמים גדולים שצדיק הדור יישאר עמנו ואל הזקנים אמר שבו לנו בזה, שיישארו עמנו בבריאות השלימה, זקוקים לרחמים גדולים. הכוח היחידי שיש הם תפילות ישראל שאנו יכולים להרבות, זה הכוח שלנו, אין כוחנו אלא בפה".

"אני עומד כעת ליד מיטת אבי, שיהיה בריא לאורך ימים ושנים טובות, הלב נקרע ממצבו, מה נאמר לכם, לבן של ישראל, הלבבות נקרעים. יושן כבר כמה ימים. התעוררו התעוררו כי בא אורך, שהאור של ישראל יתעורר, לבן של ישראל, צריכים להתפלל שעבודה שבלב, לבן של כלל ישראל יחזור אלינו. כן מבקשים שעיני העדה, יקבלו על עצמם לשמור על העיניים, כתוב שבאם שומרים על העיניים נעשה עת רצון גדול בשמים. ולבקש לבריאות השלימה של רבינו".

"אני מבקש מאוד שיתאספו מחר, בני המשפחה מקווים בעזרת השי"ת להתאסף מחר ערב ראש חודש ליד הציון הקדוש (ציון הרבי זצ"ל מ.ו.), בשעה 5:00 אחה"צ, שיהיה עת רצון. אבינו שיהיה בריא אומר תמיד, שאביו זצ"ל היה אומר "מרבין בשמחה" הכוונה שצריכים שיהיה שמחה קודם בכדי שנוכל להרבות בשמחה. הקב"ה ישמח בוודאי, השמחה הכי גדולה שיכול לתת לנו, שצדיק הדור יכול להשפיע הלאה, בדבריו הנשגבים ובשיריו הנפלאים, שיוכל לחמם לנו את אורו עד ביאת משיח צדקנו בב"א". 

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים לרפואת האדמו"ר רבי ישראל אברהם בן שיינא רחל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

ההקלטה מדבריו של בן האדמו"ר 

חסידות סקולען החמרה בית חולים ערב ראש חודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד