י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בזכות התפילות

איציק מבני ברק התעורר וזיהה את משפחתו

כשבועיים לאחר שנפגע באורח קשה בתאונה בפולין, איציק בן 31 מבני ברק פקח את עיניו בבית החולים שיבא בתל השומר, וזיהה את קרובי משפחתו

זירת התאונה בפולין
זירת התאונה בפולין צילום: איציק פ.

שמחה רבה בקרב בני משפחתו וחבריו של יצחק בן אהובה שושנה, צעיר חסידי תושב בני ברק שנפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים עצמית, בעת שחזר מתפילה בקברו של הצדיק רבי אלימלך מליז'ענסק בדרום-מזרח פולין. ימים ספורים לאחר הפציעה, הוא הועבר לישראל במטוס מנהלים שהוסב לטיפול נמרץ ואושפז בבית החולים שיבא בתל השומר.

"הוא פקח את עיניו", סיפר אחיו ל'בחדרי חרדים' ברגש רב. לדבריו, "נראה שהוא גם מזהה אותנו". מאז פציעתו של איציק, חבריו מתפללים לרפואתו ואף מפיצים מידי יום ברשתות החברתיות תזכורת לפני השקיעה לאלו שעדיין לא התפללו, דבר שאיציק היה עושה הרבה, כל זאת לרפואתו. "תמשיכו להתפלל לרופאתו, אנחנו רואים בחוש שהתפילות עוזרות". 

התאונה אירעה בי"ד שבט בשעות הבוקר המוקדמות, שני צעירים מבני ברק ששבו מתפילה בקבר רבי אלימלך מליז'ענסק, החליקו עם רכבם על הקרח כ-20 דקות לפני הגעתם לדינוב, שם התארחו. כפי שדיווחנו ב'בחדרי חרדים', השניים אושפזו בבית החולים Kliniczny Szpital Wojewódzki בעיר זֶ'שוּב בדרום מזרח פולין.

יצחק בן אהובה שושנה, אושפז במצב קשה מאוד כשהוא מורדם ומונשם, ואף עבר מספר ניתוחים, ואילו חברו אברהם לייבוש בן אסתר מלכה שנהג ברכב - נפצע קל ומאז כבר שוחרר והציבור נקרא כאמור להתפלל לרפואתו השלמה של איציק. 

 

תאונת דרכים רפואה שלמה פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד