ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
המתקפה היומית

לפיד VS נתניהו: יגמור בכלא; בליכוד מאשימים

ככל שיום הבחירות מתקרב, המתקפות הפוליטיות גוברות • בין שלל חיצי הביקורת שנשמעו ביממה החולפת, יאיר לפיד תקף בחריפות את ראש הממשלה וטען כי הוא יסיים מאחורי סורג ובריח • בליכוד לא נשארו אדישים 

לפיד VS נתניהו: יגמור בכלא; בליכוד מאשימים
לפיד ונתניהו צילום: פלאש90

עימות נוסף נרשם בין יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד לראש הממשלה נתניהו, סביב קמפיין הבחירות של הליכוד שעוסק בחקירותיו ובאפשרות שהיועמ"ש יגיש נגדו כתב אישום עוד קודם הבחירות.

בכנס של 'התנועה לאיכות השלטון' אמר היום לפיד, "נתניהו רוצה את השלטון, כי לשלטון יש כוח להציל אותו מהחקירות שלו. מבחינתו, אם הוא לא יהיה בשלטון, הוא יגמור בכלא".

"הוא רוצה לנצח בבחירות ולהעביר את החוקים שאומרים שאסור לחקור אותו", ציין לפיד שלדבריו, "הוא רוצה בחירות על החקירות, כי אם הוא ינצח, הוא מאמין שיהיה לו מנדט לסגור את החקירות".

לפיד ציין עוד בדבריו כי, "הבחירות האלה הן על החיים שלנו. על התורים במיון. על יוקר המחיה. אסור להן להיות בחירות על חקירות".

בליכוד השיבו אש בתגובה לדבריו של לפיד ומטעמו של נתניהו נמסר: "לפני שלפיד מטיף מוסר, מוטב שיסביר לציבור - על מה דיבר עם נוני מוזס בעשרות פגישות חשאיות שקיים בדירת מסתור של איש עסקים בסביון, ומדוע מחק את הפגישות מיומנו?".

בליכוד הוסיפו ותהו: "האם זה מפני שהעביר עשרות מיליוני שקלים בפרסום דרך שרי יש עתיד לנוני מוזס וקידם למענו את החוק לסגירת ישראל היום תמורת סיקור מלטף שקיבל בידיעות אחרונות?".

יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד