כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נתניהו: אני מאוד מרוצה. אבו מאזן מרוצה • צפו

ראש הממשלה נתניהו ניצב מול המצלמה והביע סיפוק מרשימת הליכוד שנבחרה • "אני מאוד מאוד מרוצה, כי מתפקדי הליכוד בחרו באופן מדויק ודמוקרטי רשימה חזקה", אמר רה"מ | צפו בוידאו

נתניהו: אני מאוד מרוצה. אבו מאזן מרוצה • צפו
בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו מתייחס לתוצאות הפריימריז ומביע סיפוק מבחירת המתפקדים, למרות שהציבו את יריבו גדעון סער בחמישיה הפותחת.

"אני מאוד מאוד מרוצה, כי מתפקדי הליכוד בחרו באופן מדויק ודמוקרטי רשימה חזקה, מרשימה, טובה לישראל", אמר נתניהו. "הם גם הצביעו בעד ההצעה של"י.

ראש הממשלה ניצל את ההזדמנות לתקוף את יו"ר 'חוסן לישראל', "אבל הצרה היא שגם אבו מאזן מרוצה, כי בני גנץ אמר היום שהוא יבצע התנתקות שנייה ביהודה ושומרון ואבו מאזן איחל לו הצלחה בבחירות".

"לכן אנחנו חייבים ללכת יחד, לנצח את הבחירות האלה ולמנוע את זה. זוהי התמצית האמיתית של הבחירות: ממשלת שמאל בראשות בני גנץ או ממשלת ליכוד בראשותי", אמר נתניהו.

כזכור, לאחר שהצליח להגיע לחמישייה הפותחת, למרות ניסיון החיסול הפוליטי מצידו של נתניהו, מקורביו של ראש הממשלה מתייחסים לניצחון של השר לשעבר גדעון סער, שהצליח להשתלב חזרה בפתח רשימת הליכוד ואומרים כי נתניהו הצליח במטרה שהציב.

"ראש הממשלה נתניהו מאוד מרוצה מהתוצאות המסתמנות של הפריימריז", אומרים היום מקורביו כשלטענתם, "ראש הממשלה נתניהו הגדיר שלושה יעדים והצליח בהם".

מקורבי ראש הממשלה מציינים כי היעדים של נתניהו היו "רשימה חזקה ואיכותית", "שגדעון סער לא יעמוד בראש הרשימה" ו"שהצעתו לשיריונים תתקבל ברוב גדול".

מקורביו טענו עם סיום ספירת הקלפיות כי "כל היעדים האלה הושגו בהצלחה" וזאת למרות שגדעון סער הגדיר את הפריימריז כמוצלחים ביותר.

בנימין נתניהו גדעון סער אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד