י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נתניהו מזהיר

"חייבים להתאחד כדי להציל מנדטים לימין"

נתניהו נועד הערב (שני) עם מובילי דעה בציונות הדתית והפציר בהם לאחד את הכוחות  בגוש הימין: "חייבים להתאחד כדי להציל 6-7 מנדטים" • על גנץ: "לא אלך לממשלה איתו" • מגנץ נמסר בתגובה: "נקים ממשלה שתחליף את נתניהו"

"חייבים להתאחד כדי להציל מנדטים לימין"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד הערב (שני) עם מובילי דעה בציונות הדתית והפציר בהם לאחד את הכוחות ברסיסי המפלגות בגוש הימין, שרבות מהן לא עוברות את אחוז החסימה.

"הבית היהודי, עוצמה לישראל, אלי ישי, האיחוד הלאומי - חייבים להתאחד על מנת להציל 6-7 מנדטים לגוש הימין", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן קצר.

לדבריו: "אסור לאבד את הקולות האלה כי בסוף זה או ממשלת שמאל או ממשלת ימין. הפיצול בימין יביא בהכרח להפסד בבחירות. לכן אני פונה אליכם ולכן אני מקיים שיחות טלפון ופגישות עם כל ראשי המפלגות הללו כדי להתאחד ולהתחבר".

נתניהו הדגיש כי "אף אחד מהם לא עובר את אחוז החסימה, חיבור ביניהם יביא 6-7 מנדטים לפחות. חיבור של אחד מהם עם הליכוד לא מוסיף מנדטים בסקרים שלנו ולכן זה לא משיג את המטרה".

עוד מדברי ראש הממשלה נתניהו במפגש: "לא אלך לממשלה עם בני גנץ. אני ארכיב קודם כל את הקואליציה הזאת - ממשלת ליכוד לאומית, ממשלת ימין".

מחוסן לישראל-תל"ם נמסר בתגובה לדברי נתניהו הערב: "נקים ממשלה ציונית של תקווה ואחדות שתחליף את נתניהו".

ובתוך כך, התקדמות במגעים בין צוותי המו"מ של הבית היהודי והאיחוד הלאומי. בישיבה שהתקיימה הערב בין צוותי המו"מ של האיחוד הלאומי והבית היהודי, נרשמה התקדמות במספר נושאים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הצוותים סכמו להמשיך המגעים מחר בבוקר על מנת להגיע בהקדם להסכם מלא וסופי ולהביא בשורה של אחדות לציונות הדתית ולמחנה הלאומי.

בנימין נתניהו ציונות דתית איחוד חזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד