י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לפיד צריך לקחת שיעור במתמטיקה

פרוש משיב ללפיד המסית וחושף טעות מביכה

מאיר פרוש VS יאיר לפיד: אחרי שלפיד הסית כנגד הציבור החרדי תוך שימוש בוויכוח שלו מול מאיר פרוש - בלשכת פרוש משיבים אש ומוציאים מ'הבוידעם' סרטון החושף טעות מביכה של לפיד בחשבון פשוט • "זה שקר גס; היכן הם המיליון שלפיד מדבר עליהם?" • צפו בקרב הסרטונים

פרוש משיב ללפיד המסית וחושף טעות מביכה
ח"כ פרוש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש (חמישי) פרסם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, סרטון מביש בו הוא מסית כנגד הציבור החרדי וגוער בו ללמוד מתמטיקה.

ברקע הסרטון מוצג לפיד כשהוא סונט בחבר הכנסת פרוש באשר לדרישתו לתקצב באופן שוויוני את תלמידי מוסדות החינוך החרדיים.

בלשכתו של פרוש לא אהבו את העובדה שלפיד רוכב על גבו של פרוש, והם פרסמו תיעוד משלהם מדיון במליאת הכנסת שעסק בהסדרת מעמד מוסדות הפטור, במהלכו מטיח פרוש את המספרים האמתיים בפני לפיד, ובכך מביך את לפיד ומביא להתנצלותו.

מהתיעוד עולה כי יאיר לפיד עצמו צריך כנראה לקחת שיעור במתמטיקה לפני שהוא מטיף לציבור החרדי.

"בסרטון של 'יש עתיד' מופיע המשפט הבא: 'ממשלת ישראל החליטה לבטל את לימודי הליבה, זה אומר שקרוב למיליון אזרחים לא ילמדו לא מתמטיקה ולא אנגלית, לא יצליחו לפרנס את עצמם ויחיו חיי עוני'. זה שקר גס! מיליון אזרחים לא ילמדו מתמטיקה ואנגלית?".

"במחוז החרדי כולו אין יותר מאשר 420 אלף תלמידים. מתוך זה רק כ-50 אלף תלמידי מוסדות פטור. אז היכן הם המיליון שלפיד מדבר עליהם?"

"אבל אני בטוח שהצופים בבית, אלו שרואים את הדיון כאן, יודעים שמה שאני אמרתי זה אמת ומי שהכריז עלי שאני משקר – הוא אינו אומר אמת", הוסיף פרוש.

הסרטון חושף כי לאחר נאומו פנה לפיד לפרוש והתנצל: "הייתה לנו טעות – לא שיקרת".

"למרות ההתנצלות הפומבית", טענו בלשכת סגן השר פרוש, "יו"ר יש עתיד ח"כ לפיד ואנשי סיעתו אינם נמנעים להמשיך ולהפיץ את השקרים כדי להמשיך ולפגוע בחרדים".

כזכור, בסרטון שהוציא לפיד הוא תקף את הציבור החרדי: "אומרים לכם שהילדים שלכם יצטרכו ללמוד לפרנס את עצמם כדי שהילדים שלנו לא יצטרכו לפרנס אותם במאה השנים הקרובות. ואם אתה לא רוצה ללמד מתמטיקה ואנגלית ואתה רוצה לעמוד כאן ולדבר על חירותך - אל תיקח כסף".

צפו בסרטון של לפיד

 

יאיר לפיד מאיר פרוש יש עתיד מתמטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד