ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מיכל צ'רנוביצקי לכנסת?

חרדיות לגבאי: שריין את הנציגה החרדית

קבוצת פעילות חברתיות "חרדיות" בפנייה ליו"ר העבודה אבי גבאי: שריין את הנציגה החרדית מיכל צ'רנוביצקי במקום ראלי • "מיכל היא קול חדש, אמיץ ורענן בחברה החרדית, היא מנהיגה אמתית" 

חרדיות לגבאי: שריין את הנציגה החרדית
גבאי בסלפי עם מצביע העבודה צילום: גילי יערי, פלאש 90

לאחר שנכשלה להשתבץ במקום ראלי בבחירות המקדימות שנערכו השבוע במפלגת העבודה, קבוצת פעילות חברתיות "חרדיות" פנו בימים האחרונים ליו"ר 'העבודה' אבי גבאי בדרישה לשריין את מיכל צ'רנוביצקי במקום ראלי ברשימה לכנסת: "אנו קבוצה של פעילות ציבור חרדיות מכל גווני הקשת הפוליטית פונות אליך היום כציבור שלא זוכה כלל לייצוג בבית הנבחרים להפעיל את כוחך ולהשכיל להבין את ההזדמנות הניצבת בפניך", כתבו הנשים.

"מיכל צרנוביצקי, פעילה ותיקה במפלגת העבודה ופעילה חברתית חרדית מוכרת, התמודדה בפריימריז האחרון וסחפה אחריה כמעט תשעת אלפים קולות, המקום החמשה עשר מבחינת כמות הקולות".

הפעילות ציינו כי, "מיכל היא קול חדש, אמיץ ורענן בחברה החרדית. היא מצליחה לאחד סביבה גם מתנגדים אידאולוגיים, היא מנהיגה אמתית, באופן שפיה וליבה שווים והיא מהווה מגדלור לתיקון עוולות ולהשמעת קולם של מיעוטים בחברה החרדית ובחברה הישראלית כולה".

עוד נכתב בפנייה, "מיכל הקימה את התא החרדי בעבודה ופקדה מאות חרדים וחרדיות. חלקנו עבד באופן אקטיבי למען היבחרה של מיכל.
אנו זקוקות למיכל בכנסת כנציגה שלנו בארגוני הסיוע החברתיים במנהיגות האזרחית החרדית המתפתחת וכמודל לאחרות שיבואו אחריה ויפעלו באומץ בהגינות וביושר".

בסיום המכתב עליו חתומה גם רבקה צ'יקוטאי ביתו של מייסד ש"ס מרן הגר"ע יוסף, פנו קבוצת הנשים ישירות לגבאי, "אנו פונות ומבקשות ממך להיות חלק ממהלך היסטורי ולהשתמש בשיריונים שלך להצבתה של מיכל במקום חזק ברשימתך".

כזכור, השבוע התמודדה מיכל צרנוביצקי על מקום ברשימת העבודה לכנסת ה 21 ובתום הספירה הגיע למקום לא ראלי בסוף העשירייה השנייה.

מפלגת העבודה אבי גבאי מיכל צ'רנוביצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד