י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הלבוש של מלניה טראמפ בניגוד לציפיות הקהל

רעייתו של נשיא ארצות הברית אינה חוששת לצאת מהבית עם לבוש שאינו תואם את ציפיות הקהל • כך הגיבו לגברת הראשונה שנראתה לבושה מעיל צמר ורוד של המותג פנדי, שמחירו כ- 3,500$

הלבוש של מלניה טראמפ בניגוד לציפיות הקהל
Pixabay

טעמה האופנתי של מלניה, אשת נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ידוע כמתעתע בעיני העוקבות שלה. מלניה מבחינתה אינה חוששת לצאת מהבית עם לבוש שאינו תואם את ציפיות הקהל, ולאו דווקא בשל המחירים הגבוהים שהיא משלמת על כל פריט אופנה, אלא משום שבגדים רבים אינם מחמיאים לה, כך לטענת גולשים רבים ברשת המקוונת.
 
גברת טראמפ ספגה ביקורות רבות שכן מצופה ממנה, כאשתו של נשיא המעצמה, שתלבש לבוש הולם ומכובד, גם אם זה פחות הסגנון שלה.


צילום: רויטרס
 
המקרה האחרון התרחש בשבוע שעבר לאחר שהזוג הנשיאותי, דונלד ומלניה טראמפ, אירחו בבית הלבן את איוואן דוקה מרקז, נשיא קולומביה, עם רעייתו, מריה ג'וליאנה. בקבלת הפנים נצפתה מלניה טראמפ לבושה מעיל צמר ורוד של המותג פנדי, שמחירו כ- 3,500$. הביקורת החריפה לא איחרה לבוא, ותגובת הקהל הייתה שהגברת נראית לבושה בחלוק בית מהודר. אומנם הצבע, ההדפס והגזרה יכולים לשוות לו מראה של חלוק בית, אולם כפי שלבשה אותו טראמפ, עם עקב מותאם ותיק יוקרתי, היא נראתה כאישה המתאימה למעמדה.
 
ברחבי העולם לא קיבלו את אופן הלבוש שלה, והפעם היא ספגה ביקורת חריפה בהחלט, אלא שהדבר לא הפריע לבגד להימכר בחנויות עד שהפך בזמן קצר לסולד אאוט.

מלניה טראמפ אופנה מעיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד