י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ראש העיר מתריס

קובי חולל פרובוקציה: "עבודת אלילים"

בעצרת תפילה וזעקה שנערכה על חילולי השבת בטבריה, אותם מוביל ראש העיר, הגיע רון קובי במטרה לעורר פרובוקציה ואף שוחח עם התקשורת • קובי התריס נגד תפילה והשתטחות על קברי צדיקים והגדיר זאת "עבודת אלילים" • לטענתו, "זו עבירה מהתורה" | צפו במהומה

קובי חולל פרובוקציה: "עבודת אלילים"
עצרת בבית החיים בטבריה צילום: דוד כהן - פלאש 90

במעמד עצרת התפילה שהתקיים בעיר טבריה כנגד חילולי השבת וחילון עיר הקודש, הופיע, איך לא, ראש העיר טבריה רון קובי, שבגללו נערכה העצרת בבית העלמין העתיק, סמוך לציונו הקדוש של מייסד העיר, רבי משה אבולעפיה. 

בראיונות לכלי התקשורת בבית העלמין אמר קובי בהתרסה: "זה לא תורת ישראל, זה טקס של עובדי אלילים, להתפלל אל המתים שידברו על החיים, זה עבירה בתורה. עברה עליהם דעתם, מה קרה? אנשים רוצים לחיות במדינה הזאת, אנשים רוצים לבלות, זו עיר תיירות, כואב להם".

"הם פרובוקטורים, יש עלי הרבה מאוד איומים גורמים עבריינים שמתחברים לגורמים חרדים, בעייתי מאוד, אנחנו מכבדים אותם שיפגינו באהבה בדמוקרטיה הזאת אנחנו חיים, אני לא נרתע". 

קובי התייחס לדיווח שנחשף הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל, לפיו השתלט על שטח בצפון תל אביב ללא רישיון ובניגוד לחוק. "מחפשים אותי, זה היה לפני 20 שנה במקום לדבר על מה שרון קובי מוביל את החזית הזאת במאבק מול אריה דרעי העסקן הפוליטי הכי גרוע במדינת ישראל שקורא לעצמו האריה החזק שביבי צריך אריה דרעי זה לא אריה חזק, זה פודל גדול".

"אנשים מתרפסים בפניו הוא ילך הביתה, דרעי וש"ס זה מפלגה שלא ראויה להיות במדינת ישראל, אריה דרעי הוא עבריין שישב בכלא בגלל שוחד", אמר ראש עיריית טבריה. 

 

 

רון קובי טבריה הרב אברהם דב אויערבך פרובוקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד