י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון

לפני גיבוש הרשימה: דרעי פתח בסבב שיחות עם חברי ה'מועצת'

מועד הגשת הרשימות לקראת הבחירות לכנסת הולך ומתקרב, ובש"ס בודקים את האפשרות לערוך שינויים בהרכב הרשימה הנוכחית • השר אריה דרעי החל אמש (ראשון) בשורת מפגשים עם חברי מועצת חכמי התורה, בכדי להציג בפניהם את האופציות לצירוף חברים חדשים • פרסום ראשון

לפני גיבוש הרשימה: דרעי פתח בסבב שיחות עם חברי ה'מועצת'
דרעי וחכם שלום כהן צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

פרסום ראשון: לקראת גיבוש רשימת ש"ס לכנסת ה-21, יו״ר המפלגה השר אריה דרעי החל בימים האחרונים בסבב התייעצויות אצל חברי מועצת חכמי התורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי דרעי החל אמש בסבב התייעצויות ונועד לשיחות ממושכות עם חברי המועצת, בהם הגר"ש בעדני והגר"מ מאיה.

בש"ס מתכוונים לערוך שינויים קלים בהרכב הסיעה לקראת הכנסת ה-21, ולא ברור מי יעזוב את הכנסת מלבד השר יצחק וקנין שהודיע לפני כשנה כי הוא לא צפוי להתמודד לקדנציה נוספת. 

ברקע סבב הפגישות, צצים מידי יום שמות של אנשי התנועה בעבר ובהווה, שעשויים להצטרף לרשימת ש"ס לקראת הגשת הרשימות.

לאחרונה דווח ב'בחדרי חרדים', כי בש"ס החליטו להגדיל את כוחם בכנסת ה-21, כאשר השרים יתפטרו מכהונתם בכנסת מיד עם כניסתם לממשלה וכן אחד מסגני השרים יפרוש לטובת הבא בתור, במסגרת החוק הנורבגי, כך ששלושה נציגים נוספים יכנסו לכנסת.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי לאחר הגשת הרשימות והחל משבוע הבא השר אריה דרעי יירד בכל שבוע לסיור אחר ברחבי הארץ. הסיורים יתקיימו יחד עם כל חברי הכנסת וחברי הרשימה של ש"ס שתוגש ביום חמישי הקרוב.

מרבית הסיורים יתקיימו בערי הפריפריה, כאשר הסיור הראשון ביום שני הקרוב יתקיים באחד מערי הדרום. במהלך הסיורים צפוי דרעי למסור הצהרות לתקשורת.

מועצת חכמי התורה אריה דרעי סגירת הרשימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד