ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
קרבות החרדים • פרסום ראשון

בשל הכותרת ביתד נאמן: ב'אגודה' יוצאים בקמפיין בחירות נפרד

הרשימות טרם הוגשו והחיכוכים בין המפלגות החרדיות מאיימות לפורר את ההסכם שנחתם בקול תרועה • במפלגה החסידית, שנציגיה התכנסו ביממה החולפת, זועמים על הכותרת בעמוד השער של הביטאון הליטאי • התגובה: קמפיין 'אגודת ישראל' יופיע בנפרד • "בלוק טכני בלבד"

בשל הכותרת ביתד נאמן: ב'אגודה' יוצאים בקמפיין בחירות נפרד
נציגי אגודת ישראל צילום: אהרון קרון / פלאש 90

72 שעות להגשת הרשימות: באגודת ישראל מביעים תמיהה על התנהלותה של סיעת 'דגל התורה', בעקבות כותרת ביטאון הסיעה הליטאית 'יתד נאמן' שהופיעה הבוקר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך ישיבת ועדת השמונה שהתקיימה היום, דנו חברי הוועדה בכותרת הראשית הבוקר (שני) בעיתון "יתד נאמן" שם נכתב כי "מערכת הבחירות של דגל התורה יוצאת לדרך".

באסיפה הביעו ראשי אגודת ישראל, סגני השרים יעקב ליצמן ומאיר פרוש, מורת רוח בשל התנהלות דגל התורה, שכן השתיים סיכמו על רשימה משותפת והתמודדות באחדות לכנסת ה-21.

"אגודת ישראל יוצאת ברשימה אחת עם דגל התורה, אך כנראה שזה מנוי וגמור שהפעם ההחלטה היא על הליכה משותפת כבלוק טכני", אמר אחד הנוכחים בנימת כעס.

סגן השר ליצמן התבטא על הכותרת שהופיעה ביתד, "המשמעות היא שיתד נאמן יוצא היום בכותרת ראשית כאילו דגל התורה הולכת ממש בנפרד לבחירות".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בתגובה לכותרת החליטו באגודת ישראל לצאת אף הם בקמפיין נפרד ל'אגודת ישראל' ולא בקמפיין משותף ל'יהדות התורה'. בישיבה נאמר, "מכיוון שזה הרצון של דגל, נצא גם אנחנו בקמפיין נפרד בצורה ראויה ומכבדת".

אגודת ישראל דגל התורה יתד נאמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד