י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כבשה תועה

אלי ישי לאן; דעתו של ראש הישיבה הרב מזוז

נתניהו ייפגש עם אלי ישי וינסה למנוע ממנו לרוץ לבד • אחת האפשריות העומדות על הפרק היא שיציע לישי שריון בליכוד • הרב מזוז לפני כשבוע: "יש הכרח להשיב את הציבור המסורתי אוהב הדת והערכים אל חיק התורה כפי שעשה מרן הגר"ע יוסף זצ"ל"

אלי ישי לאן; דעתו של ראש הישיבה הרב מזוז
הגר"מ מזוז צילום: עזרא טרבלסי

הערב דווח כי ‏נתניהו ייפגש עם אלי ישי וינסה למנוע ממנו לרוץ לבד מתוך דאגה לקולות מגוש הימין שילכו לאיבוד מתחת לרף אחוז החסימה, בין האפשרויות שיציג לפניו נתניהו נמצאת על השולחן גם אופציית שריון ישי בליכוד, על אף שסיכויי מהלך כזה נמוכים.

לקראת המפגש הצפוי מביא 'בחדרי חרדים' מדבריו של ראש הישיבה ומיסד "יחד" הגר"מ מזוז בשבוע שעבר, כאשר הזכיר בשיחתו את גודל החשיבות בשימור כוחו הפוליטי של ציבור שומרי התורה והמצוות.

בתגובה שפרסמו מביתו של ראש ישיבת כיסא רחמים ומייסד תנועת יחד הגר"מ מזוז נמסר כי, "מרן ראש הישיבה הקים את תנועת יחד בבחירות הקודמות מתוך דאגה לכוח שומרי התורה והמצוות".

עוד הוסיפו מבית הרב, כי לו יחד היו עוברים את אחוז החסימה "כוח שומרי התורה ומהצוות היה נשאר כבעבר", כשלטענתם, "ליברמן לא היה מצטרף לממשלה, חוק הגיוס היה עובר, גבולות השבת היו נשמרים והכותל לא היה נמסר לרפורמים", כאשר כלל הנושאים הנ"ל שחשובים מאוד לשומרי התורה והמצוות חוללו ונפרצו על ידי שרי הליכוד אליהם ישי מנסה להתחבר בימים אלו.

בנוסף נמסר לפני כשבוע מבית הגר"מ מזוז, "יש הכרח להשיב את הציבור המסורתי אוהב הדת והערכים אל חיק התורה כפי שעשה מרן הגר"ע יוסף". וציינו כי, "הרב נחוש לא לוותר על ציבור זה (שומרי התורה) ולכן בבחירות הקרובות הרב יתמוך בפלטפורמה הפוליטית שיראה בה כדרך להשיג יעד זה".

נציין עוד כי באם המהלך הפוליטי של שריון ישי ברשימת הליכוד יצא לפועל, הדבר יביא לזעם ברחוב החרדי ואף בקרב תלמידי ישיבת כיסא רחמים, שכן יגררו מספר לא מבוטל של חרדים לתמוך במפלגה חילונית לראשונה בתולדות הציבור החרדי ובליכוד, כזכור, ישנן חברי כנסת כדוגמת אמיר אוחנה, אופיר אוקניס ונוספים, אשר נלחמים בנושאים שהם בנפשו של הציבור החרדי.

הרב מאזוז אלי ישי מפלגת יחד הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד