י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הרחובות שייחסמו לתנועה • תיעוד

מקינדער טיש ועד המצווה טאנץ: חתונת גור

עד לשעות הקטנות של הלילה: 'בחדרי חרדים' עם לוח הזמנים המלא לקראת החתונה הגדולה בחצר חסידות גור לנכדו של האדמו"ר • בעקבות השמחה: צפויים עומסי תנועה גדולים ושיבושים בכל האזור • החל מהשעה 13:00 בצהריים ייחסמו מספר רחובות סמוכים לתנועה • כל הפרטים

חתונת גור. צילום: ארכיון באדיבות המלצלם
חתונת גור. צילום: ארכיון באדיבות המלצלם

למעלה מרבבת חסידים צפויים להשתתף היום (שלישי) בירושלים בשמחת החתונה הגדולה לנכדו של האדמו"ר מגור, שתיערך בבית המדרש הגדול ברחוב ירמיהו בירושלים. 

מדובר בשמחת החתונה לנכדו של הרבי, החתן בונם שור, בן לחתנו הרב חיים יהושע הלוי שור, עם בת הרב צבי שטיין. 

כבר במוצאי שבת הוכרז לחסידים לאחר שבת עלייה לתורה כי לחסידים אין להגיע ל"קינדער טיש" קבלת פנים לילדים עם הרבי, ולקבלת פנים של הבחורים.

כמו כן, לא לתפוס מקומות. וכן שכולם מוזמנים לחתונה עקב תקלה בהזמנות. בבית המדרש עצמו אף נהפכו הספסלים בכדי שלא יתפסו את המקומות. 

הספסלים בבית המדרש של גור הפוכים בכדי שלא יתפסו המקומות

'בחדרי חרדים' עם סדר החתונה שתחל כבר בצהריים ועמה ייסגרו הכבישים הסמוכים מסיבת 'תנאים' בערך בשעה 13:30  קבלת פנים ילדים בשעה 14:30 - באודיטוריום של תלמוד תורה  סנהדרין הסמוך, קבלת פנים בחורים בערך בשעה 15:15 - בסמינר גור. 

מעמד החופה בשעה 16:00 - ברחוב ירמיהו בראשות האדמו"ר מגור שיסדר קידושין, לאחר מכן יעברו החסידים למזל טוב אצל הרבי בתוך אוהל מסודר שנבנה במיוחד במתחם שנלר. 

לאחר מכן ה'טיש' לכבוד שמחת החתונה בבית מדרש שיועבר לראשונה במעגל סגור באגף החדש של בית המדרש שנבנה ולאחר מכן המצווה טאנץ וריקודים עד השעה 01:00 בלילה.

שידור חי יועבר לנשים בבית המדרש של חסידות באיאן ברחוב מלכי ישראל הסמוך. 

השידור החי בבית המדרש באיאן מוכן לנשות החסידות

הרחובות שייחסמו לתנועה משעות הצהריים בשעה 13:00 ייחסמו לתנועה הרחובות ירמיהו, שמגר, בר אילן, מנחת יצחק והרחובות הסמוכים והמובילים אליהם. הרחובות צפויים להיפתח בשעות הערב בסמוך לשעה 19:00.

בעקבות שמחת החתונה צפויים עומסי תנועה גדולים בכל האיזור והסביבה. קווי התחבורה הציבורית יפעלו במסלולים חלופיים, לנהגים מומלץ להשתמש בדרכים חלופיות.

מטעם אגד תעבורה נמסר כי בין השעות 13:00-19:00 ייסגר לתנועה רחוב ירמיהו בירושלים. כתוצאה מסגירה זו צפויים שיבושים בתנועה ושינוי במסלולים ובתחנות של קווי השירות של אגד תעבורה.

החופה מוכנה בחזית בית המדרש גור

חתונת גור חופה רחוב ירמיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד