י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רצח בני הזוג כדורי ז"ל

שני קרובי משפחה נחקרים בשעה זו; "מתעללים בהם בלי היגיון"

התפתחות בפרשת הרצח הכפול: בשעה זו נחקרים שניים מקרובי המשפחה של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל - שנעצרו בחשד למעורבות ברצח • קרוב משפחה: "מתעללים בהם, לא מספיק שאיבדו את ההורים; צריך להפעיל היגיון ושכל - זה מייסר את המשפחה" • כל הפרטים

שני קרובי משפחה נחקרים בשעה זו; "מתעללים בהם בלי היגיון"
אחד העצורים בפרשה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שניים מקרובי משפחה של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, שנעצרו אתמול בחשד למעורבות ברצח הכפול - הובאו לפני שעה קלה לבית משפט השלום בירושלים.

כזכור, אתמול (שני) נעצרו על ידי חוקרי ימ"ר ירושלים שני קרובי משפחה, אחד מהם חשוד במעורבות ברצח והשנייה חשודה בשיבוש הליכי חקירה. על החקירה מוטל צו איסור פרסום כך שלא ניתן לפרט מעבר למה שנכתב.

"מתעללים בהם, לא מספיק שאיבדו את ההורים. צריך להפעיל היגיון ושכל", אמר קרוב משפחה של העצורים, לפני הדיון בפני השופט דוד גבאי ריכטר.

"הם תמימים. הם לא מנוסים בתכסיסים של בית המשפט ויכול להיות שהם לא מדברים נכון, אבל צריך להתעסק בלתפוס את הרוצח. יש כעס על ההתנהלות מסביב. זה מייסר לא רק את הזוג, אלא את כל המשפחה".

לדבריו: "היחסים שלהם עם הזוג היו מצוינים. לא יודע למה חושדים בהם. הם טוענים שמענים אותם במשטרה, כל הזמן חקירות חיפושים"

בפרשת הרצח נעצר איש ניקיון העובד בבניין, וזה שהה במעצר למשך כשלושה שבועות, אולם אז בית המשפט החליט לשחררו מאחר ולדבריו החשדות כלפיו הלכו ופחתו.

יהודה ותמר כדורי ז"ל רצח בירושלים מעצר חשודים ארמון הנציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד