י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שמאלני, קיצוני ורדוד" • הרשת סוערת

ברק רביד לאביו של עמית סגל: "טרוריסט"

הפרשן המדיני של חדשות 10, ברק רביד, במתקפה חזיתית על מו"ל 'מקור ראשון' ואביו של עמית סגל - העיתונאי חגי סגל: "הטרוריסט שהפך לעורך עיתון" • סמוטריץ': "מחדד את ההבדלים בין אנשי התקשורת שהצמיחה הציונות הדתית לבין העיתונאים הרדודים שעובדים בשם השמאל הקיצוני"

ברק רביד לאביו של עמית סגל: "טרוריסט"
ברק רביד צילום: מתוך דף הפייסבוק

הפרשן המדיני של חדשות 10, ברק רביד, במתקפה חזיתית על מו"ל 'מקור ראשון' ואביו של עמית סגל - העיתונאי חגי סגל.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב רביד: "זה שחגי סגל, הטרוריסט שהפך לעורך עיתון, כבר שבועיים מנהל קמפיין נורמליזציה למען הכהניסטים וכותב היום שצריך לברך "הגומל" על הברית בין המפד"ל לבין בן-גביר זה לא באמת מפתיע".

רביד הוסיף: "אבל מדהים לראות כמה אנשים נורמטיביים בציונות הדתית הופכים לנדיה קומנצ'י (ספורטאית י.א) כדי להצדיק גם כן את המהלך הזה. עצוב".

את הדברים כתב רביד על רקע טורו של סגל האב ב'מקור ראשון', שם שיבח את המהלך לאיחוד מפלגות בימין וצירופם של בן גביר ובן ארי, כאשר בין הדברים כתב חגי סגל כי "הם (בן גביר ובן ארי י.א) אינם פסולים מלבוא בקהל הציוני דתי".

בעקבות הציוץ התקיף - הרשת סערה. צייצנית בשם אלקי ברגשטיין, הגיבה לו: "מבינה שהבן שלו (עמית סגל) גונב לך את הפוקס, אבל עדיין, תכבד".

צייצן אחר בשם אוריה כתב: "כמה השמאל הקיצוני הם שונאי אדם? יום אחד ברק רביד יכול להגיש תוכנית משותפת ומחויכת עם עמית סגל, וביום אחר הוא יכול לטנף על חגי סגל".

סגל ורביד בתכניתם המשותפת. (קרדיט: צילום מסך, ערוץ הכנסת)

לפני זמן קצר הגיב חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ': "ברק יקר, תודה. הציוץ הזה ממחיש יותר מכל לרבבות בני ובנות הציונות הדתית עד כמה נהגנו באחריות במהלך הזה שישמור על שלטון הימין ועל ארץ ישראל".

סמוטריץ' הוסיף: "הציוץ גם מחדד את ההבדלים בין אנשי התקשורת הערכיים - אוהבי העם והארץ שהצמיחה הציונות הדתית לבין העיתונאים הרדודים שעובדים בשם השמאל הקיצוני".

 

 

ברק רביד עמית סגל טרוריסטים מקור ראשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד