י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתקפה חריפה מהאסיר המשוחרר

"השקרים והדיבה זה המומחיות של הזוג"

העבריין המורשע אהוד אולמרט קיבל אמש במה בערוץ 'כאן11' ולא חסך במילים קשות נגד בנימין נתניהו ומשפחתו | האשים כי "ביבי וחבורת מלחכי הפנכה שלו עוסקים בהסתה יום יומית. זה לא יציל אותו הוא יטבע בדין" | 'הליכוד' בתגובתו: "מכפיש בשקרים רק כדי לקושש כמה דקות בטלוויזיה"

"השקרים והדיבה זה המומחיות של הזוג"
ראה"מ לשעבר אהוד אולמרט צילום: בן דורי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט, העניק אמש (שלישי) ראיון תוקפני במיוחד לחדשות הערב של 'כאן11' ולא חסך במילים קשות נגד ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו ורעייתו הפסיכולוגית שרה נתניהו.

"בנימין נתניהו נמצא היום במצב שהוא שוקע בתוך ביצה שמזהמת את כל הסביבה, מזהמת את חיינו הציבוריים, והוא נאחז בכל קרש, בכל קש שיכול להציל אותו לפי הבנתו. זה לא יקרה. הוא יטבע", קבע אולמרט.

לדבריו של האסיר המשוחרר, "הוא יגלה ויחווה את חוויית הבדידות האינסופית. לא יהיה איתו אף אחד. היום ראש הממשלה עוסק בהסתה, בפילוג, בצורה החמורה ביותר להסתה פנימית בתוך האוכלוסייה היהודית, והסתה של האוכלוסייה היהודית נגד הערבית".

אולמרט המשיך ותקף בחריפות, "ביבי וחבורת מלחכי הפנכה שלו עוסקים בהסתה יום יומית. זה לא יציל אותו. הוא יטבע בדין, אבל בדרך הוא מאיים להטביע את כולנו. ללא שום היסוס. הוא משקר ברמות שאפילו אין צורך להתווכח להוכיח את זה. לטעון שרמטכ"ל צה"ל הלך להפגנה של פלסטינים, של פעולות טרור, זה מעשה תועבה שנאמר בקור רוח, לא בהתפרצות. יש אנשים שאומרים מה נמציא על גנץ, אשכנזי ויעלון שיכול לטנף אותם, שיכול להבאיש אותם, וכל מה שאפשר להמציא, ממציאים", קבל.

"חיילים שנמצאים בצבא רואים את זה, ורואים מה הוא אומר עליהם, אז הם אומרים 'רגע, אולי זה שעומד עכשיו בהנהגה הוא כזה, כמו שמתארים את שלושת הרמטכ"לים האחרים'. זה סוג של שריפת מועדון", סבור אולמרט.

ראש הממשלה לשעבר העריך בראיון לערוץ 'כאן11': "אני לא חושב שהוא יהיה ראש ממשלה. זה ייקח חודש, חודשיים או ארבעה, הזמן שיידרש כדי לסלק אותו מהמערכת הפוליטית. אנחנו נשתחרר מעולה של משפחתו ושלו".

גם אהוד אולמרט עצמו ספג בימים האחרונים מתקפה מצד בני הזוג נתניהו, בעיקר סביב  אוסף העטים האישי שלו, שלא הואשם בו; "ממציאים עליי כל יום שקרים, או ראש הממשלה, או רעייתו או בנו. אין שם גבולות. גם בהתנהלות הפנימית שלהם. זאת עיסה אחת דביקה שכולם דבקים בכולם ומזהמים את סביבתם".

הוא תקף אישית את בנימין נתניהו ואמר, "אדם שבלי בושה, הוא ובני משפחתו גנבו ביודעין החל מכספים קטנים, אבל לפעמים גנב גדול נמדד בדברים קטנים. כשאתה גונב כסף של בקבוקי פלסטיק, זאת הרמה הכי עלובה. גם בזה הם עוסקים. התנפלו על המשפחה שלי לא מעט, למרות שאף אחד לא היה מעורב בחיים הפוליטיים".

"הרי המשפחה היא די אומללה. אני לא חושב שיש מישהו שמקנא בהם. אני לא חושב שהילדים שלי גרו בביתי בגיל 26 או 27, אף אחד לא אכל על חשבון ראש הממשלה, לא היה מאובטח, אף אחד לא נסע ברכב ממשלתי, לאף אחד לא היה נהג. השקרים והדיבה, זאת המומחיות של בני הזוג האלה. מה לעשות? אני יכול לנהל איתם ויכוח יומי? זה לא מכובד", אמר ראש הממשלה לשעבר לסיום.

מתנועת 'הליכוד' מסרו בתגובה לדבריו הקשים של אולמרט: "אין סיבה להגיב לאסיר משוחרר שמכפיש בשקרים רק כדי לקושש כמה דקות בטלוויזיה". 

אהוד אולמרט בנימין נתניהו שרה נתניהו מתקפה מילולית כאן 11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד