י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בלאגן בליכוד • האזינו

למיקי זוהר נמאס שנתניהו תוקף את גנץ-לפיד

נתניהו בשיחה סגורה: "גנץ התנהג בחוסר שיקול דעת" • מיקי זוהר: "להפסיק עם הקמפיין השלילי; הציבור מאס בשיח" • האזינו להקלטות שנחשפו

למיקי זוהר נמאס שנתניהו תוקף את גנץ-לפיד
ח"כ מיקי זוהר מהליכוד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) יוצא במתקפה כנגד יו"ר מפלגתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

בשיחות סגורות שהתקיימו אמש (שלישי) עם בכירי הליכוד ונחשפו ב'כאן' חדשות, אמר זוהר כי לציבור נמאס מהמתקפות האישיות שמאפיינות את קמפיין הבחירות של נתניהו.

"צריך למקד את השיח הפוליטי במאבק בין הימין לשמאל", אמר זוהר, "ולהפסיק להתמקד בהשמצתם של לפיד וגנץ - משום שהשיח הזה נגדם הוא לא ממלכתי ולא מכבד, והציבור מאס בשיח של תקיפה אישית, במיוחד של החבר'ה מ'כחול-לבן' ".

כאמור, את הדברים אמר זוהר במהלך תדרוך נתניהו לתקוף אישית את אנשי 'כחול לבן'.

"גנץ היה בערב זכרון לקורבנות ישראלים ופלסטינים של מבצע 'צוק איתן'", אמר נתניהו בשיחות הסגורות, "הוא ישב שם. הקורבנות הפלסטינים כללו 1,000 מחבלים ועוד 1,000 פלסטינים שהשתמשו בהם כמגן אנושי. מישהו פה היה הולך לטקס הזה? אף אחד לא היה הולך. וזה חושף גם חוסר שיקול דעת וזה חושף עוד משהו - את העמדות האמיתיות שלו".

ראש הממשלה הסביר בשיחה כי הוא מזהה שתי נקודות חולשה בכחול לבן, שהוא מבקש להתמקד בהן - לפיד וניסנקורן. הוא אמר על לפיד כי "עוד דבר שחשוב שאנשים יידעו זה שמצביעים ללפיד כראש ממשלה. צריך לחשוף את זה את לפיד הם מכירים. הם יודעים שהוא היה שר אוצר כושל. הוא לא קרוץ מהחומר הזה ולכן אנחנו רוצים להזכיר להם את זה. זה מאוד חשוב".

האזינו

מיקי זוהר בנימין נתניהו מתקפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד