י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נתניהו עוסק בנתניהו"

בגלל לפיד? בכחול לבן מחריפים את הקמפיין

המפלגה שטוענת לכתר ומבקשת להחליף את שלטון הליכוד, מחריפה את המסרים של קמפיין הבחירות לכנסת העשרים ואחת עם התקרב המועד | ב'כחול לבן' תוקפים באופן אישי את נתניהו וחברי הליכוד

בגלל לפיד? בכחול לבן מחריפים את הקמפיין
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

לאחר שנמנעו מהתקפה אישית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, קמפיין מפלגת 'כחול לבן' הופך לאישי ומכוון מטרה, זאת לאחר שיאיר לפיד נבחר להוביל את הקמפיין בשל הצלילה בסקרים.

היום (רביעי) השיקו בכחול לבן קמפיין חדש נגד נתניהו והליכוד, כשהם טוענים כי נתניהו עוסק בעצמו. "פעם אחת זה מקרה" פותחים בכחול לבן את סרטון הבחירות, כשהם מציגים את צחי הנגבי שהורשע במתן עדות שקר".

"פעם שניה זה צירוף מקרים", כשבשלב זה מציגים בסרטון את השר חיים כץ שחשוד במרמה וסחיטה באיומים. בסרטון ממשיכים עם דוד ביטן שחשוד בשוחד מרמה והלבנת הון "פעם שלישית זו כבר שיטה".

בסרטון מציגים גם את עו"ד של ראש הממשלה נתניהו לשעבר ובן דודו - דוד שמרון שחשוד בפרשת הצוללות, כשהם מציינים כי "השיטה ממשיכה".

ו"העומד בראשה" מציגים בכחול לבן את ראש הממשלה שחשוד ב"שוחד, ברמה ובהפרת אמונים" כשהם כותבים כי, "הגיע הזמן למנהיגות אחרת".

בסרטון נוסף מציינים במפלגת הגנרלים כי, "מבחינת נתניהו ישראל היא מדינת כל אזרחיה" אבל, "כל אזרחיה נאלצו לממן את הקומבינה שהוא עשה עם אלוביץ', כל אזרחיה משלים מאז פי 4 בכל חודש".

"כל אזרחיה שילמו עד היום לבזק אלפי שקלים שלא לצורך", לכן טוענים בכחול לבן כי, "נתניהו עוסק בנתניהו" ולא בטובת האזרחים.

מפלגת כחול לבן יאיר לפיד בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד