י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בגלל סתימת פיות

האמן הפופולארי מעיד: הגעתי לפת לחם

האמן והיוצר התייחס לסתימת הפיות שהשפיעה על חייו: "הייתי חביב הברנז'ה והנה אני נשכח; כשאתה אומר משהו שלא אוהבים לשמוע גודעים לך את מטה לחמך" 

האמן הפופולארי מעיד: הגעתי לפת לחם
פת לחם צילום: pixabay

"אם הייתי אכלן גדול הייתי אומר שאין לי מה לאכול": האמן והיוצר דודו אלהרר, אחד מהגדולים שצמחו בישראל, הודה בשיחה עם אראל סג"ל ב־103fm כי אינו מצליח לעשות לביתו בשנים האחרונות - לדבריו, בין השאר בשל השתייכותו למחנה הימין. 

"המצב שלי היום הוא כלאחר ייאוש. הייתי פעם חביב הברנז'ה והנה אני נשכח", אמר ב־103fm, "זה התחיל שנה לפני ההתנתקות כשחשבתי שלא יכולה להיות התנתקות ולא ראיתי היגיון בדבר הזה. זה עשה שינוי גדול בחיים שלי. אני לא אכלן גדול אך אם הייתי כזה הייתי אומר לך שאין לי מה לאכול".

בתור מי שהיה כאן בזמן אמת כשביקרו את נעמי שמר על הבעת דעה, יש לדעתך היום יותר חופש או סתימת פיות?
"המצב לא השתנה. חיים טופול עשה את הקריירה שלו בחוץ לארץ, אפרים קישון גם כן כי לא היה לו כאן סיכוי. נעמי שמר חטפה בזמן אמת וגזרה על עצמה שתיקה ולא להיכנס לנושא בכלל. היא אמרה לי שמהיום שהיא הבינה שההתיישבות חדלה להיות ערך היא גוזרת על עצמה שתיקה".

לדברי אלהרר, תוכניתו השבועית בגלי צה"ל בוטלה מהסיבות האלה. "הוציאו אותי מגלי צה"ל למרות שלא הייתה שום סיבה או אמירה שבגללה סולקתי. כנראה שהייתי יותר מדי מדויק ומנוסח לאנשים - אך אני לא מתחרט על אף מילה שאמרתי. לא על אות או דגש". הוא הוסיף: "יש קו של הברנז'ה. כשאתה אומר משהו אז יש ההתנפלות לא רק בפייסבוק אלא ממש גודעים לך את מטה לחמך.

בהמשך התייחס גם לסערת רותם סלע, ואמר: "אני מסתכל על הדברים שכתבה ולא מבין על מה המהומה. היא כתבה שישראל היא מדינת כל אזרחיה, אני לגמרי מסכים איתה. סתם קפצו. הפיוזים אצלנו כל כך קצרים ואנחנו מתעצבנים מכל דבר שמישהו אומר. הסתכלתי שוב ושוב מה היא כתבה ולא הבנתי".

אלהרר ימנים לחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד