י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תוקף סדרתי

כך נעצר הגבר שבעט בעגלת התאומים החרדים

למרות התיעוד המטושטש ממצלמת האבטחה, לא ארכו השעות עד שהתוקף נעצר סמוך לביתו | וכל זאת אודות לאזרח נחוש שעקב אחריו עד למקום מגוריו וידווח עליו למשטרה | מתברר כי האיש תוקפן סדרתי

כך נעצר הגבר שבעט בעגלת התאומים החרדים
שוטרים ברחובות ניו יורק צילום: unsplash

משטרת ניו יורק הודיעה כי עצרה את הגבר האפרו אמריקני שבעט בעגלת תאומים שהובילה אם חרדית, לאחר מעצרו התברר שהגבר היה עצור בעבר על תקיפות נגד יהודים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', האירוע התרחש ביום שני בשעה אחת בצהריים בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, ניו יורק.

בתיעוד ממצלמות אבטחה שפרסמנו, נראה גבר שחור בועט בעגלת התאומים שהובילה אם חרדית. במקום ללכת בצד המדרכה הוא בחר לבוא ממול ולהטיל אימה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עד ראיה למקרה, דלק אחריו עד לביתו בשדרת קינגסטון, לאחר שווידא היכן הוא מתגורר, הוא הודיע למשטרה על שאירע וציין בפניה את כתובת מגוריו של האיש האלים.

לאחר מעצרו התברר כי אותו אדם דחף באלימות שתי נערות יהודיות כשצעדו בשדרת קינגסטון - האירוע הזה התרחש שעות לאחר מכן בחסות החשיכה.

שוטרים שהיו בסיור בסביבות חצות, ראו איש שתואם את תיאור הגבר האלים ועצרו אותו, התברר כי האיש נעצר בעבר ב-28 בינואר, בגין אלימות שהפגין נגד יהודים בשכונת קראון הייטס, לאחר מעצרו אז - הוא שוחרר ומסתבר שהוא לא חדל ממעשיו, כשבכל הזדמנות הוא בעט והיכה יהודים שצעדו מולו ברחוב.

כאמור, אתמול הוא נעצר ויש לקוות שהפעם הוא לא ישוחרר מהר מדי.

עגלת ילדים תאומים תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד