י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במהלך המצווה טאנץ

הוכרז: מי שיתפוס תמונות - נשלח אליו גוי

המלחמה בתמונות בחצר ויז'ניץ לונדון עולה שלב: אמש בחתונת נכד הרבי בלונדון - המלחמה בצלמים הגיעה ללייזרים והורדת רחפן• שיא המלחמה: ההכרזה - "אם אחד יתפוס תמונות, נשלח את הגוי שייקח לו את המצלמה" • צפו בתיעוד

הוכרז: מי שיתפוס תמונות - נשלח אליו גוי
הקהל בחתונת ויז'ניץ אמש צילום: באדיבות המצלם

חתונת ענק בחצרות ויז'ניץ לונדון, ויז'ניץ מונטריאול, נערכה אתמול (רביעי) באולם גדול בשכונת וואלי בלונדון בהשתתפות אלפי חסידים מכל רחבי העולם. 

מדובר בשמחת החתונה לנכד האדמו"ר מויז'ניץ מונטריאול, בן לבנו הרה"ג רבי לייבוש הגר, חתן האדמו"ר מויז'ניץ לונדון, ונכד האדמו"ר מקאלוב ארה"ב לרפואה שלמה, עם נכדת האדמו"ר מפשעווארסק, בן לבנו הרה"צ אב"ד פשעווארסק לונדון.

לדברי התושבים בלונדון ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', "לא היה חרדי אחד בלונדון שנשאר בבית כולם הגיעו לשמחה הגדולה וגם מכל אירופה וציבור גדול מארה"ב ומקנדה שבו מתגורר המחותן האדמו"ר מויז'ניץ מונטריאול".

המחותנים האדמו"רים מויז'ניץ לונדון וויז'ניץ מונטריאול בניו של הרבי מויז'ניץ ממונסי זצ"ל שהתנגד כל חייו לתמונות ממשיכים בדרכו ואוסרים לצלמם, בחתונה עצמה קיבל האיסור משנה תוקף שבכל החתונה הסתובבו לייזרים וקרני אור וסינוורו את מי שהעז לצלם. 

כך גם במעמד החופה חסיד שהעלה רחפן לאוויר לצלם את החופה הוכרז שעד שלא מורידים את הרחפן האדמו"רים לא יוצאים לחופה.

שיא המלחמה היה לפני הריקוד של האדמו"ר מויז'ניץ לונדון במצווה טאנץ הוכרז: "אם אחד יתפוס תמונות מהאדמו"ר בריקוד, נשלח את הגוי שיקח לו את המצלמה, בשום פנים ואופן לא לתפוס תמונות!" .

ואכן מעטות הם התמונות שיצאו מהחתונה הגדולה אתמול 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו מההכרזה בחתונה.

 

ויז'ניץ לונדון תמונות פשעווארסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד