י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עוקץ את לפיד

נתניהו: אני כלומניק? יש לי בגרות ותואר

הציוץ היומי של הבן המפורסם מבלפור, עוסק בהישגיו האקדמאיים (בגרות מלאה ותואר ראשון) תוך עקיצה לעברו של אחד ממנהיגי 'כחול לבן' - יאיר לפיד

נתניהו: אני כלומניק? יש לי בגרות ותואר
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

‏בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו ממשיך להצית דיונים סוערים ברשתות החברתיות ולשגר חיצי ביקורת נוקבים כלפי יריביו הפוליטיים של אביו, ונגד אנשי השמאל. המטרה היומית שלו היא - יאיר לפיד, עליו הוא מציג עליונות אקדמאית.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר הפופולארי שלו, כותב נתניהו ג'וניור: "לכל אותם שמאלנים שיום יום מקללים אותי ואומרים לי ״מי אתה פישר קטן, כלומיניק, מה עשית בחייך״. אני רוצה להזכיר לכם שלי יש תעודת בגרות מלאה ותואר ראשון מאוניברסיטה". יאיר מוסיף ועוקץ את המועמד לכהונת ראש ממשלה: "מה שאין למועמד שלכם לראשות הממשלה יאיר לפיד".

בתוך כך, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', יאיר נתניהו הוצא לחופשה כפויה ללא תשלום, עד לאחר הבחירות וזאת בעקבות ההתבטאויות הפוליטיות שלו החוזרות ונשנות מדי כמה שעות.

נתניהו הבן, עובד מזה כחצי שנה כמתאם ניו מדיה בארגון 'שורת דין' המייצג נפגעי טרור בארץ ובעולם. 

לדברי אנשי הארגון ששוחחו עם הכתב, מה שהוביל להחלטה הוא אי שביעות רצון מהתבטאויותיו הפוליטית בדף הפייסבוק ובחשבון הטוויטר שלו שהפכן לפופולריים. הם ציינו כי דברים שכתב יצרו כאב ראש לארגון וכי הם קיבלו פניות רבות מגורמים שונים אשר תהו האם עמדותיו של יאיר נתניהו מייצגות גם את הארגון.

את הסיבה העיקרית הם נועצים בכך שיאיר נתניהו הוא בימים אלה איש פוליטי, שכן הוא נוטל חלק אינטגרלי בקמפיין 'הליכוד' ולכן הוחלט להשהותו עד לאחר הבחירות, אז אין ולא תהיה מניעה שיחזור לעבוד בארגון.

בארגון 'שורת דין' הרשמית אישרו את הדיווח, "הארגון שלנו לא יכול לערב פוליטיקה", כך עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר מנכ"לית הארגון.

נזכיר, הסערה האחרונה שעורר יאיר נתניהו, היא עקיצה ארסית ששיגר לעברו של נשיא המדינה ראובן ריבלין.

הסיפור החל לאחר שנשיא המדינה צייץ ברשת הטוויטר כי, "‏בתקופה האחרונה בה המחשבה הפוליטית מסחררת כל היגיון שהכרנו, אנו נחשפים לשיח בלתי מתקבל על הדעת כלפי אזרחי ישראל הערבים".

"אני מסרב להאמין שיש מפלגות שויתרו על דמותה של מדינת ישראל, כמדינה יהודית ודמוקרטית. במדינת ישראל - שוויון זכויות מוחלט לכל אזרחיה", ציין ריבלין תוך שהוא מתייחס לקמפיין רה"מ 'זה ביבי או טיבי'.‏

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיב לריבלין: "‎זה הכל כי בני עמך בחרו בטרור. מה אתה מתפלא", וזאת בהתייחסות לדברים שאמר נשיא המדינה לאחר הצתת ביתה של משפחת דאוובשה בכפר הערבי דומא.

במפלגתם של גנץ ולפיד, 'כחול לבן' מיהרו לתקוף ומטעמם נמסר כי "לאורך הקמפיין הקפדנו לשמור על כבודה של משפחת נתניהו, אבל אנחנו קוראים עכשיו למר בנימין נתניהו, שלוט בפיו ובמקלדתו של בנך יאיר".

"ההסתה שלכם כלפי נשיא המדינה של כולנו חוצה כל גבול אפשרי. ישראל לפני הכל לא משפחת נתניהו לפני הכל", אמרו.

מועמד המפלגה יועז הנדל אף הוא הגיב לו בחריפות: "בושה. תעשה עם עצמך משהו".

נתניהו הצעיר לא נותר אדיש ועקץ את הנדל: "או באמת רק אתה היית חסר! השפוט של נוני מוזס! המגדלור המוסרי שהרג ילדה בת 10 ויצא מזה בלי כלום! חבר מפלגתו של גבי אשכנזי שפעל כראש מאפייה בזמן שהיה רמטכל! חבר במפלגה שהדרך היחידה שלה להגיע לשלטון זה לעשות קואליציה עם מרצ והמפלגות הערביות (אין לכם 61 בלי זה) לא ידעתי שעלה תאנה מדבר".

הנדל השיב לו: "תנשום עמוק. יש דברים חשובים יותר מפוליטיקה. אתה עדיין צעיר".

יאיר נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד