י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסריקות נמשכות

שני פצועים קשה בקריסת מבנה באשדוד בגלל פיצוץ של בלון גז

מבנה בעיר אשדוד קרס, ככל הנראה כתוצאה מפיצוץ בלון גז במקום • שני בני אדם חולצו על ידי צוותי החילוץ של כיבוי האש במצב קשה לקבלת טיפול רפואי • זירת האירוע נסגרה והמשטרה החלה בבדיקה בנסיבות המקרה • הכבאים סורקים את המבנה וערוכים להעניק טיפול לפצועים

שני פצועים קשה בקריסת מבנה באשדוד בגלל פיצוץ של בלון גז
קריסת המבנה צילום: דוברות איחוד הצלה

מבנה חד קומתי ברחוב מרטין הובר באשדוד קרס, ככל הנראה מפיצוץ בלון גז. שני בני אדם חולצו על ידי צוותי החילוץ של כיבוי האש.

השניים, קיבלו במקום טיפול רפואי ראשוני על ידי צוותי מד"א ואיחוד הצלה כשמצבם מוגדר קשה, ופונו להמשך טיפול בבית החולים.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי ככל הנראה הקריסה אירעה בעקבות פיצוץ נפחי. זירת האירוע נסגרה והמשטרה החלו בבדיקה בנסיבות המקרה.

אבי עמר חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה דיווח מהזירה: "כשהגעתי למקום יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה נתקלנו בהרס רב במבנה. צוותי כיבוי חילצו שני נפגעים מהמבנה שמצבם בשלב זה מוגדר קשה. לטענת עוברי אורח נשמע פיצוץ עז ולאחר מכן המבנה קרס חלקית".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אליהו אדרי שהגיע מהראשונים לזירת האירוע סיפר: "מדובר באירוע מורכב מאוד, המבנה החד קומתי קרס לגמרי ובמקום היה הרס רב, יחד עם כוחות הכיבוי פעלנו במהירות לחלץ את 2 הגברים שנלכדו כשהם בהכרה וסובלים מפציעות קשות מאוד בכל חלקי גופם".

"העלנו אותם במהירות לאמבולנסים והם פונו תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח אסותא בעיר. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה נמצאים עדיין בשטח ומאבטחים את עבודת הכבאים שסורקים את המבנה וערוכים להעניק טיפול לפצועים נוספים במידה ויאותרו".

אשדוד קריסת מבנה פצועים פצועים קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד