י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתחזק בדת?

הזמר הפופולרי: שמירת שבת הראשונה בחיים

טרם ברור האם הזמר החילוני בחר לחזור בתשובה או לכל הפחות להתחזק בשמירת שבת, אולם לפחות את השבת האחרונה הוא שמר לדבריו לראשונה בחייו. וגם, קרא 'שמע ישראל' לצד המקובל רבי דב קוק בטבריה • צפו

הזמר הפופולרי: שמירת שבת הראשונה בחיים
הזמר לירז רוסו אצל הרב קוק צילום: מתוך האינסטגרם שלו

הזמר המצליח בתעשייה הישראלית לירז רוסו, המוכר יותר בשם הבמה שלו "סטטיק", שמר לראשונה בחייו שבת כהלכתה, כאשר הוא עושה את שבת זכור בצילו של המקובל הצדיק רבי דב קוק בעיר טבריה.

בערב שבת, הגיע האמן הצעיר בן ה-28 לביקור בביתו של הרב קוק, כשהוא חובש כיפה לראשו.

הוא שיתף עם 415,932 העוקבים שלו בחשבון האינסטגרם, תמונה עם הגר"ד קוק וכתב: "לפני שמירת שבת ראשונה בחיים, זכיתי ברגע קסום באמת בביתו של הרב. לא שאני מבין גדול, אבל בעיני זה עונג שבת".

בתיעוד וידאו שפרסמו אנשי הרב, הוא נראה עומד לצידו של הזמר ואומר, "נמצא כאן הזמר הידוע בכל העולם, סטטיק, השם סטטיק זה סטיגמה ולא צריך להוסיף כלום. הוא נמצא כאן עכשיו אצלי בבית ואנחנו כאן עוסקים בענייני קריאת שמע, לזכות אנשים בקריאת שמע ולהפיץ את המצווה של לקרוא 'שמע ישראל' בכל לילה, הזמר הזה סטטיק שהוא שם דבר בכל העולם... עכשיו הוא יקרא 'שמע ישראל' בעצמו כדי לתת לכם הדגמה קטנה, ויהי רצון שכולנו יחד נזכה לזה ועל ידי יבוא משיח בקרוב".

בתגובה לדברי הרב, השיב הזמר הפופולרי ואמר, "אין דבר חשוב מזה", שם את ידו הימנית על עיניו וקרא "שמע ישראל". 

לאחר מכן פרסם הזמר המצליח ברשתות החברתיות: "לפני שמירת שבת ראשונה בחיים, זכיתי ברגע קסום באמת בביתו של הרב. לא שאני מבין גדול, אבל בעיניי זה עונג שבת. הרב קוק. שבת שלום".

צפו:

(סייע בהכנת הכתבה: כתב הברנז'ה החרדי איציק אוחנה)

סטטיק הרב דב קוק שמירת שבת שמע ישראל התקרבות לדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד