ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר הפסילה

'עוצמה יהודית' מפרסמת את דרישותיה - צפו

לאחר הפסילה הדרמטית של מיכאל בן ארי הערב (ראשון), נציג 'עוצמה יהודית' במפלגת 'איחוד מפלגות הימין' איתמר בן גביר, מציב אולטימטום לראשי המפלגה ולראש הממשלה - כשהוא מאיים כי 150,000 תומכי 'עוצמה יהודית' יבחנו את המשך דרכם 

'עוצמה יהודית' מפרסמת את דרישותיה - צפו
מרזל, בן ארי צילום: Yonatan Sindel/FLash90

מיד לאחר הפסילה הדרמטית של מיכאל בן ארי מלהתמודד לכנסת הבאה על ידי בג"צ, מציבים בתנועת הימין אולטימטום לראשי מפלגת 'איחוד מפלגות הימין' וכן לראש הממשלה נתניהו. עיקר דרישותיהם הן הבטחת מקומו של בן גביר בכנס וכן תפקיד שר לברוך מרזל.

במסיבת עיתונאים שכינס הערב אמר עו"ד איתמר בן גביר שהוצב במקום השביעי לאחר פסילתו של בן ארי כי "היום הזה הוא יום שחור לדמוקרטיה הישראלית. דווקא ביום שבו רצחו חיי יהודים, בית המשפט העליון התיר לעופר כסיף ולבל"ד להתמודד. כמה סמלי שביום כזה הוא מאפשר להם להתמודד, אבל פוסל את בן הברית שלי - מיכאל בן-ארי".

לדבריו, "זה אותו בית משפט שהתיר לבשארה וזועבי להתמודד בבחירות בשם הדמוקרטיה וחופש הביטוי. אבל כשמדברים על בן ארי אין חופש ואין ביטוי". לדבריו, "זאת החלטה שתיזכר בהיסטוריה של מדינת ישראל כהחלטה חמורה שסותמת פיות ופגעה פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית. לצערנו פרקליט המדינה חבר לרפורמים ול'מרצ'. מנדלבליט אימץ ככתבו וכלשונו את המסמך שהוציאו הרפורמים והתחושה שלנו מאוד קשה".
 
בן גביר הודיע הערב; "הצבנו לחברינו באיחוד מפלגות הימין מספר דרישות לגיטימיות. אנחנו מביאים איתנו כ-150 אלף מצביעים שרוצים את 'עוצמה יהודית', חששנו מהרגע הזה וקיווינו שלא יגיע. אם הדרישות שלנו יעתרו נתמודד בבחירות האלה. והניצחון של שי ניצן ומנדלבליט יהיה ניצחון זמני", תוך שהוא דורש שינוי דרמטי במערכת המשפט.

התנאי הזה, מצטרף לרשימת תנאים שהציבו בפגישה שהתקיימה אמש בין ראשי 'איחוד מפלגות הימין' הרב פרץ ובצלאל סמוטריץ' כשהם דורשים את התפטרותם של שני הנציגים ברשימה כדי שבן גביר ישובץ במקום החמישי, מינוי ברוך מרזל לשר מחוץ לממשלה והתחייבות לתפקיד יו"ר וועדת החוקה לאיתמר בן גביר.

 

איחוד מפלגות הימין איתמר בן גביר מיכאל בן ארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד