י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפסילה המקוממת

אשתו של בן גביר זועמת: "בג"ץ, לכו לעזאזל"

בעלה הוכשר על ידי בג"צ להתמודד לכנסת, אך מה שהרתיח אותה היא פסילתו של הד"ר מיכאל בן ארי, לעומת הכשרתו של הד"ר עופר כסיף. "איפה הD9 כשצריך אותו איפה?", שאלה רעייתו של איתמר בן גביר, כשהיא מתכוונת שצריך להרוס את בג"צ באמצעות טרקטורים

אשתו של בן גביר זועמת: "בג"ץ, לכו לעזאזל"
עו"ד איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"בג"ץ אישר את כסיף - ההוא שלא אכפת לו שרוצחים לנו חיילים, ופסל את ד"ר מיכאל בן ארי - אוהב היהודים, הדואג לארצו והנלחם עליהם", כתבה אמש (ראשון) אילה בן גביר, רעייתו של עורך הדין איתמר בן גביר הממוקם במקום 7 ברשימת 'איחוד מפלגות הימין' לכנסת ה-21.

עוד הוסיפה, "בג"ץ לכו לעזאזל. איפה הD9 כשצריך אותו איפה?", סיכמה בזעם.

דבריה של הגב' בן גביר, הגיעו לאחר פרסום החלטת בג"ץ המקוממת, לפסול את התמודדותו של הד"ר מיכאל בן ארי לכנסת, לעומת זאת הכשיר את התמודדותו של הד"ר עופר כסיף, המתמודד ברשימת חד"ש לכנסת וכן את חברי מפלגת בל"ד הערבית, שמייסדה חבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה שוהה כיום בקטאר וחשוד בריגול נגד ישראל. חנין זועבי, השתתפה במשט המרמרה מטורקיה, הורשעה בהעלבת שוטר ערבי ולא אחת היללה רוצחים מתועבים ואף הלכה לנחם משפחות מחבלים שחוסלו בפיגועים.

לכסיף ישנה היסטוריה של התבטאויות מסמרות שיער, והכשרתו על ידי בג"צ, לאחר פסילתו על ידי ועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט חנן מלצר, היא מקוממת שבעתיים.

האיש שונא ישראל מובהק, התבטא בעבר על שלל נושאים במילים חריפות שאין הדעת סובלתן. את שרת המשפטים איילת שקד הוא כינה בעברו "חלאה נאו נאצית". את שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן הוא כינה "צאצא של אדולף".

בהרצאה שנשא במכללת תל אביב בשנה שעברה, התבטא ואמר, "בשיח הישראלי שהממשלה יצרה - לגיטימי להרוג ערבים. כך מדרדרים לתהום לגרמניה של לפני 80 שנה".

יצוין, כי לעומתו, מיכאל בן ארי כבר הוכשר בעבר על ידי בג"צ וכיהן  כחבר כנסת. דעותיו לא השתנו ולא הקצינו יותר מאז עזב את הכנסת בפעם האחרונה.

לאחר פסילתו, 'עוצמה יהודית' הפסידה את מקומה החמישי שנתפס על ידי מועמדת 'הבית היהודי' עידית סלמן, וכעת המועמד היחיד מטעם 'עוצמה יהודית' הוא איתמר בן גביר שנותר על מקומו השביעי ברשימה. מה שנותן לה ייצוג בודד ובמקום די מרוחק ואפשר שלא ייכנס לכנסת, אם המפלגה תקבל פחות משבעה מנדטים.

בשל המצב שנוצר הציבו 'בעוצמה יהודית' שורת דרישות לחברי 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי', "הצבנו לחברינו באיחוד מפלגות הימין מספר דרישות לגיטימיות", הבהיר בן גביר במסיבת עיתונאים משותפת שקיים יחד עם מיכאל בן ארי וברוך מרזל.

"אנחנו מביאים איתנו כ-150 אלף מצביעים שרוצים את 'עוצמה יהודית', חששנו מהרגע הזה וקיווינו שלא יגיע. אם הדרישות שלנו יעתרו נתמודד בבחירות האלה. והניצחון של שי ניצן ומנדלבליט יהיה ניצחון זמני", תוך שהוא דורש שינוי דרמטי במערכת המשפט.

התנאי הזה, מצטרף לרשימת תנאים שהציבו בפגישה שהתקיימה במוצ"ש בין ראשי 'איחוד מפלגות הימין' הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' כשהם דורשים את התפטרותם של שני הנציגים ברשימה כדי שבן גביר ישובץ במקום החמישי, מינוי ברוך מרזל לשר מחוץ לממשלה והתחייבות לתפקיד יו"ר וועדת החוקה לאיתמר בן גביר.

עוצמה יהודית בג"ץ מיכאל בן ארי איתמר בן גביר פסילה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד