י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"משתמשת בטיעון לעזיבתה"

השדרנית שזלזלה באבוטבול התפטרה מגל"צ

שדרנית גלי צה"ל רינה מצליח שרק לאחרונה זרקה את הח"כ המיועד מש"ס משה אבוטבול משידור ברדיו, הודיע על פרישתה מהתחנה הצבאית | אבוטבול תוקף: "משתמשת בטיעון לעזיבתה"

השדרנית שזלזלה באבוטבול התפטרה מגל"צ
גלי צה"ל צילום: קובי גדעון, פלאש 90

לאחר שהסעירה את הרשת בראיון לוחמני ושנוי במחלוקת כנגד ראש עיריית בית שמש היוצא ומועמד ש"ס לכנסת ה-21, הודיעה היום (שני) השדרנית רינה מצליח על פרישתה מתחנת גל"צ בטענה כי היא לא מסתדרת עם השדרן השותף.

על פי הפרסום של כתב 'ישראל היום' ערן סוויסה, ‏אחרי חודשיים בלבד, רינה מצליח הודיעה למפקד גלי-צה"ל שמעון אלקבץ שהיא עוזבת את התחנה, כשהיא הסבירה כי "החיבור עם אמיר איבגי לא עבד".

כאמור, הדברים מגיעים לאחר שלפני כשלושה שבועות התעמתה מצליח בשידור עם מועמד ש"ס לכנסת משה אבוטבול כשאמרה לו בין הדברים כי הוא היה ראש עיר כושל, ובעקבות הדברים נפתח הליך בדיקה בתחנה נגדה.

משה אבוטבול, מועמד ש"ס לכנסת ה-21 הגיב היום לפרישתה מגל"צ ואמר ל'בחדרי חרדים', "כמו כולם שמעתי היום על ההחלטה שגב' רינה מצליח לא תשדר יותר בגלי צה"ל אני שמח שבתחנה קיבלו החלטה נבונה ואמיצה להפרישה משידורים כי ההתנהגות שלה כלפי מאזינים ומרואינים היתה גרועה ללא כבוד ודרך ארץ מינימלי כפי שנהגה בי ששיסעה בראיון את דברי בהערות עוקצניות וארסיות כלפי תנועת ש"ס והעומד בראשה השר אריה דרעי היקר".

אבוטבול ציין כי מצליח נהגה בחוסר הגינות גם כלפי לומדי התורה "כשזלזלה בלימודם בישיבות ובכוללים ולא נתנה במה אפילו להגיב ולהתגונן וכאשר היא ראתה שאני משיב לה בחדות על הדברים כסגנונה היא קינחה וסיימה את דברי בצורה "דמוקרטית" ו"ממלכתית" בניתוק שלי מהשידור תוך ציון ראש עיר שנכשל ולא נבחר".

"אותה גברת שכל עשייתה הציבורית מצטמצמת בהנפת מיקרופון ובהקשת מקלדת תדבר ותבזה כך מי שלמעלה חצי יובל כראש עיר ובתפקידים שונים בונה את העיר בית שמש ולאחר 3 מערכות בחירות שניצח סיים בהפסד קל (270 קול בלבד)דברים כאלה אסור שימשיכו ובטח לא ברדיו ממלכתי", הוסיף.

אבוטבול טוען כי היא כלל לא פרשה מהתפקיד אלא הופרשה. לדבריו "צר לי שהיא משתמשת כעת בטיעון לעזיבתה בכך שלא מסתדרת עם השדרן אמיר איבגי, אם היה מישהו הגון בשידור היה זה דווקא אמיר שניסה למתן ולרסן אותה, ועוד באותו הערב התקשר לפייס אותי ולמחות על העוול שנעשה לי כך עיתונאים רבים שנבוכו מההתנהגות המבזה של רינה מצליח שעושה זאת פעמים רבות כנראה בשיטת מצליח".

"ברוך השם היא לא תמשיך לשדר במקום שהיא ניתקה אותי ניתקו כעת אותה", מוסיף אבוטבול שמעביר "תודה מיוחדת למפקד גלי צה"ל מר שמעון אלקבץ שמאז שפניתי אליו בתלונה על כך הוא הבטיח שיטופל ואכן טיפל בבעיה בהגינות וביושר אומר ועושה. החזרת בהחלטתכם הנבונה את הכבוד לעולם התקשורת".

כזכור, בראיון שהתקיים לפני כשלושה שבועות אמרה מצליח בין דבריה כי, "צריך קודם לדאוג שתנועת ש"ס תעבור את אחוז החסימה". אבוטבול שלא נהנה לשמוע את הדברים תקף את מצליח ואמר "תדאגי למפלגה שאת תומכת בה שתעבור את אחוז החסימה".

הדברים הפכו לאישיים, ומצליח השיבה, "תספר לי איפה אני נמצאת. אני יכולה לספר שאני לא נמצאת במפלגה שמדירה נשים". אבוטבול הגיב, "איפה שאת נמצאת כולם יודעים וכדאי שאת תטשטשי את זה עם מחמאות גם לאחרים, אל תנסי להסתתר".

מצליח לא נוצרה חייבת ואמרה "משה אבוטבול היה ראש העיר בבית שמש והפסיד בגלל שהיה ראש העיר כושל". כאשר בסיום הדברים לא ניתנה לאבוטבול הזדמנות להגיב על הדברים והיא הורדה מהשידור.

רינה מצליח משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד