י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האזינו לדבריו

חבר ה'מועצת' תוקף את ליאון: "הוא מפחד"

ראש ישיבת חברון, יוצא במתקפה חריפה נגד ראש העיר החדש של ירושלים שנתמך ע"י 'דגל התורה' בבחירות, משה ליאון • "ידע שאנחנו אלה שהעלינו אותו וגידלנו אותו - הוא חייב לשנות דברים על מנת זה הוא נבחר" • האזינו לדבריו

חבר ה'מועצת' תוקף את ליאון: "הוא מפחד"
הגר"ד כהן צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

חבר 'המועצת' ורב תנועת 'דגל התורה' בירושלים הגר"ד כהן, יוצא למתקפה חריפה כנגד ראש העיר משה לאון, פחות מארבעה חודשים לאחר שנבחר לתפקיד בתמיכת תנועתו. לטענת הרב, משה ליאון חושש לפעול למען הציבור החרדי בשכונות המעורבות קריית יובל, גילה ורמות ב'.

בהקלטה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מכינוס שאירגן אתמול (ראשון) 'איגוד בני הישיבות', נשמע חבר 'המועצת' אומר, "היסוד הראשון זה החלק הזה שהקהילות יקבלו את מה שמגיע להם, זה דבר שבראש ובראשונה, כל היסוד של ההליכה לבחירות היה על דגל אחד, היה על הדגל הזה של הקיפוח של הקהילות על הנושא של הבתי ספר, הנושא של החינוך עצמאי על הנושא של החדרים".

"הנושא הזה, הדברים לא התנהלו בצורה שזה הגיע עדיין לכלל מעשה, ראש העיר נראה שהוא די מפחד והוא צריך את הדחיפה לבוא ולשנות דברים", אמר חבר 'המועצת' שציין, "עמדתי בכל מקום ודיברתי על הנושא של קריית יובל; הנושא של קריית יובל אנחנו רוצים לקבל זכויות".

"מה שקורה שם זה רדיפת הדת כפשוטו נגד המינהל התקין וההליך הדמוקרטי", נשמע הגר"ד אומר בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', "זה מהלך של רמיסה של ציבור של אלף משפחות שבונים לי בית ספר בשכונה אחרת", הוסיף ראש ישיבת חברון, כשלדבריו, "עברו כמה חודשים והנושא של קריית יובל, ראש העיר צריך לדעת אם לא בשביל זה בשביל מה הלכתי, רצתי ממקום למקום ורימיתי את הציבור? איזה פנים יש לי. חייבים להזיז את הדברים הנושא הזה, זה בנפשינו".

הגר"ד כהן הוסיף בדברים כנגד ראש העיר ליאון ואמר, "ראש העיר לא היה נבחר באופן אחר, הוא נבחר על מנת כן, אם הוא לא משנה את הדברים הוא הולך לרצות את אילו שנלחמו נגדו - זה לא יעלה על הדעת".

"אנחנו נתאחד ביחד וידע שאנחנו אלה שהעלינו אותו וגידלנו אותו, נתנו לו את כל הכבוד הראוי אבל הוא צריך לדעת שהוא חייב לשנות דברים על מנת זה הוא נבחר, אני מבין שאי אפשר ביום אחד לשנות, אבל יש את הנושא של גילה, של רמות ב' וכדומה אבל אצלנו ביסוד היסודות זה החינוך ועל זה אנחנו הלכנו לבחירות".

הגרד כהן ישיבת חברון משה ליאון עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד