י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תיעוד הזוי

הוביל ברכבו ספסל לבני ברק עם דלת פתוחה

במהלך פעילות אכיפה נקלעו שוטרים למראה שאינו שגרתי בעליל | רכב פרטי שנסע על הכביש כשהדלת האחורית פתוחה לרווחה ומתוך הרכב בולט ספסל גדול | צפו בתיעוד

הוביל ברכבו ספסל לבני ברק עם דלת פתוחה
רכב מוביל ספסל בכביש עם דלת פתוחה צילום: דוברות המשטרה

מחזה חריג: אתמול (שני) במהלך פעילות אכיפה על כביש 4 סמוך למחלף בני ברק, הבחין שוטר אגף התנועה הרכוב על אופנוע, ברכב פרטי הנע על הכביש כשהדלת האחורית פתוחה לרווחה ומתוך הרכב בולט חפץ גדול. השוטר שזיהה את הסיכון של הנהגים ורוכבי האופנועים שנעו במקביל לרכב, סימן לנהג מיד לעצור בצד הדרך.

בבירור נמצא כי הנהג תושב תל אביב, היה בדרכו לבני ברק והוביל ספסל ארוך אותו הניח על המושב האחורי, כשחלקו בולט מן הרכב ולכן לא ניתן לסגור את הדלת.

הנהג טען כי פחד לשים את הספסל על הגג, ולכן הניח אותו בצורה בה נתפס. הוסבר לנהג מהות העבירה והסכנה הכרוכה בהובלת מטען באופן הזה. נגד הנהג נרשם דו"ח בגין נהיגה בחוסר זהירות לאחר שהשוטר ווידא שהמטען יובל באופן חוקי.

"הובלת מטען באמצעות כלי רכב דורשת מהנהג לוודא כי המטען מובל בהתאם לחוקי התעבורה. אי ציות לחוק מסכנת את ציבור משתמשי הדרך באופן ממשי והנהג צפוי לקנס. אגף התנועה פועל כל העת נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש במטרה להרתיע את הנהגים וליצור שינוי בתרבות הנהיגה" אמרו במשטרה.

ספסל אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד