י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

גפני במתקפה: "יש לנו גם צרות מנתניהו - הוא מפחד להסתבך"

בחוג בית מצומצם ח"כ משה גפני - שנזהר בדרך כלל מלתקוף את נתניהו - בוחר לבקר את ראש הממשלה: "יש לנו גם צרות מנתניהו - הוא מפחד להסתבך" • על תופעת מצביעי הליכוד החרדים: "מי שמצביע לנתניהו - מצביע לחילונים" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

גפני במתקפה: "יש לנו גם צרות מנתניהו - הוא מפחד להסתבך"
גפני ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, שנזהר בדרך כלל שלא לתקוף את ראש הממשלה נתניהו - מנצל אמש (שלישי) כינוס בחירות של דגל התורה, ויוצא למתקפה על ראש הממשלה נתניהו, תוך שהוא רומז שאילולי החשש שלו, חוק הגיוס כבר היה עובר.

במסגרת חוג בית בשכונת גבעת זאב עם חרדים עובדים, אמר גפני: "אנחנו על פרשת דרכים אמיתית; אף אחד מאיתנו לא יודע לנחש מה יהיה בסוף; תמונת המצב קצת מתבהרת, כך שגנץ ולפיד יורדים בסקרים והליכוד עובר אותם".

"המשמעות של העניין, שאם גנץ עולה (ויכהן כראש ממשלה א.ק), ולפיד הופך להיות גורם משמעותי במערכת השלטונית, כמו שאנחנו רואים את המצע - שיש עתיד מודים שהם אלו שהכינו אותו - וזה יכול להיות מסוכן", מוסיף גפני.

יו"ר דגל התורה דיבר בפני הנוכחים על סוגיית הגיוס: "זו מציאות שאנחנו ניצבים לפניה", אמר, תוך שהוא מציין כי עם "נתניהו - שהוא כנראה ייבחר - אנחנו יכולים להשים את הדברים גם בנושא של הגיוס, גם בנושא התקציבים, בנושא הכותל".

במהלך הדברים ניצל גפני את ההזדמנות להתייחס לתופעת החרדים תומכי נתניהו והליכוד; גפני לא חסך במילים כנגד נתניהו, "אם מישהו חושב שהוא יצביע לנתניהו והוא יפתור את הבעיה שלנו, אז הוא צריך לעשות מהר הטבת חלום", אמר.

גפני הוסיף: "אני חי את זה יום יום, הצרות שיש לנו מאנשי הליכוד; הצרות שיש לנו גם מנתניהו, בדברים שהוא לא רוצה להסתבך ולעלות אותם על סדר היום"; לטענתו, "צריך לגמור כמה דברים שאילולי ההתנהגות של הליכוד היינו גומרים את זה מזמן".

את דבריו סיים גפני כשהוא פונה אל אותם תוכמי נתניהו החרדים: "אל תחשבו שמי שמצביע לנתניהו מצביע גם עבורנו - הוא לא מצביע עבורנו! - הוא מצביע לחילונים, כולם חילונים באותה מידה".

משה גפני בנימין נתניהו חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד