י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עת רצון לכל

לראשונה: המתפללים יזכו לברכה אישית מגדו"י

בהוראת שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, יעברו כל המשתתפים במעמד התפילה בליל פורים, בבית מדרשו בפני הרבנים, הגאון רבי שרגא נח שטיינמן, הגה"צ רבי בנימין פינקל והגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי

לראשונה: המתפללים יזכו לברכה אישית מגדו"י
מעמד תפילה בראשות הגר"ח קנייבסקי צילום: דוד זר

לראשונה במעמד התפילה המיוחד של 'רינה של תורה', שיתקיים בליל פורים (רביעי), לאחר תפילת הרבים, המסוגלת לישועה ולבטל גזירות קשות, יעברו כל המשתתפים לברכה והזכרה אישית בפרטות לפני גדולי התורה, כל אחד ואחד אשר יתברך, יזכה לבשורות טובות בזאת השנה.

בשליחות מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, יברכו הרבנים הגאונים, הגאון רבי שרגא נח שטיינמן, הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל והגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי, את קהל המתפללים הקדוש לישועה והצלחה כפי שהורה הגר"ח כי "כל מי שיש לו צרה בביתו כדאי לו להשתתף בתפילת רינה של תורה שוודאי קורעת גזר דין".

מעמד התפילה יתקיים אי"ה בליל פורים דפרזים בבית מדרשו של שר התורה 'חזון איש – לדרמן', כשמרן שליט"א עומד בראש המעמד ומעתיר על תורמי 'רינה של תורה', לישועה וזיווג הגון בזאת השנה.

בהוראת מרן, לפני התיבה יעברו חדב"נ הגאון הגדול רבי שרגא נח שטיינמן שליט"א, ראש ישיבות אורחות תורה והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, אשר יישא גם דברי התעוררות קודם המעמד.

רינה של תורה הגר''ח קנייבסקי מעמד תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד