ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
קחו אחריות, אל תתפעלו

התקשורת מועלת בתפקידה, ומתעלמת מהבעייתיות של רון קובי

תושבי טבריה לא באמת רוצים גיבורי על תקשורתיים, הם חולמים על שיפור משמעותי ומקיף באיכות חייהם. אז איפה רון קובי במשחק הזה, ולמה הוא בכל זאת מקבל חיבוק תקשורתי למרות סגנונו וחוסר היכולת שלו להעביר תקציב?

התקשורת מועלת בתפקידה, ומתעלמת מהבעייתיות של רון קובי
ר"ע טבריה, רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

כשהתקשורת הכללית מסקרת את טבריה יש מי שעלול לטעות ולחשוב שמאז שרון קובי נבחר לראשות העיר, לפני כארבעה חודשים - טבריה כבר לא אותה עיר. טבריה כבר לא הסינדרלה שמחכה לנסיך, אפילו אפשר לטעות ולחשוב שהעיר עוברת מתיחת פנים, והנה - אפילו הכנרת מתמלאת בזכות השינוי המרענן בבחירות.

נרטיב המרכזי בחלקים ניכרים בתקשורת הכללית הוא שרון קובי הצליח לדחוק את רגליהם של "דורשי רעתה" של העיר (החרדים) והנה, סוף סוף יש נבחר ציבור שמשמיע את "האמת" על החרדים, ועושה צעדי ענק בדרך להפוך את טבריה המנומנמת לריביירה של הצפון, במינימום.

כמה פרובינציאלי, הרי לטבריה אין אפילו תקציב מאושר. להביא שלג לטיילת? להביא אוטובוס לשבת אחת? לריב עם החרדים ולטנף על שר הפנים, אריה דרעי? האמת, זה מאכזב בתור אג'נדה אנטי חרדית, תביאו לנו "בשר" – לא סיסמאות.

רון קובי נבחר לראשות העיר ברוב מוחץ, וקיבל את אמון הציבור שהעניק לו שישה מושבים במועצת העיר. לטבריינים היתה אמירה נוקבת – אנחנו רוצים שינוי מהיסוד. הם צודקים - טבריה אכן צריכה שינוי אבל זה לא הכיוון.

מבחינה ציבורית טבריה מככבת, ליתר דיוק ראש העירייה שלה מככב, אבל תושבי טבריה לא באמת רוצים גיבורי על תקשורתיים, הם חולמים על שיפור משמעותי ומקיף באיכות החיים שלהם וילדיהם.

הרי בגדול זאת הסיבה שהם בחרו הפעם לא להצביע לראש העירייה המודח יוסי בן דוד, שחתום על מיזמים משמעותיים. למרות הגירעון העצום בו שרויה העירייה, בן דוד שיקם את רחוב הגליל, פינה את דוכני הפלאפל שהיו על כביש 90 (כן כן, דוכנים על הכביש), כיסה את הבור העמוק שנפער בגן העיר (הבור נפער לטובת הקמת מיזם שלא יצא לפועל), הביא תרבות, הטבות מס ומחיר למשתכן. עושה רושם שכיום טבריה מתנהלת בלי חזון, אג'נדה, מדיניות או תוכנית אסטרטגית שתוציא אותה מהבוץ.

במקום להחניף לראש עיר בגלל שהוא "מרסן" את החרדים, ולהמליך אותו לאיש הבשורה של החילונים – קחו אחריות, אנשי התקשורת. אל תתפעלו מרון קובי רק בגלל האמירות החריפות שלו כלפי חרדים; תבחנו בצורה רצינית את העשייה שלו ואת המקום שאליו הוא מוביל את העיר טבריה.

בכדי להחזיר את טבריה לימי הזוהר כבירת התיירות של הצפון לא חייבים לעורר פרובוקציות, להתסיס ולהמשיך את הפוליטיקה המפלגת של תקופת הבחירות. ימים יגידו מה יעלה בגורלה של טבריה - לא הכותרות, הפרובוקציות ובטח לא שעות שידור בפייסבוק.

פורסם לראשונה באתר הידברות

 

רון קובי טבריה חרדים תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד