י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פיוס היסטורי בעולם החסידות

הרבי מבעלזא שלח מנות לאדמו"ר הבני ברקי

הבוקר הופתע האדמו"ר מסטריקוב לקבל משלוח מנות מידיו של שליח האדמו"ר מבעלזא, זאת לאחר מתיחות רבת שנים בין השניים, כאשר אביו זצ"ל כיהן כראש ישיבת בעלזא | מדובר בהמשך להשכנת השלום בין חצרות נוספות, כמו מכנובקא | ולמי עוד שיגר הרבי משלוח מנות?

הרבי מבעלזא שלח מנות לאדמו"ר הבני ברקי
פדיון הבן לנין הרבי מבעלזא צילום: שוקי לרר

אחרי עשיית השלום עם חצרות סאטמר ומכנובקא, האדמו"ר מבעלזא, שיגר היום לראשונה משלוח מנות לאדמו"ר מסטריקוב מבני ברק, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מדובר בהמשך ישיר, לשלום של הרבי מבעלזא, עם חצר חסידות מכנובקא, בהיות אביו של האדמו"ר מסטריקוב הגאון רבי שלום ברנדר זצ"ל ראש ישיבת בעלזא ומאז, המתיחות נשארה עד היום.

הבוקר, כאמור הגיע שליח מקרית בעלזא בירושלים למעונו של האדמו"ר מסטריקוב ברח' מלצר בבני ברק עם משלוח המנות.

יצוין, כי הרבי מסטריקוב לא השתתף אף פעם בשמחות בחצר בעלזא ובאחרונה נפגש עם הרבי מבעלזא בכנסיה הגדולה של 'אגודת ישראל' בנתניה. כעת יהיה מעניין להמשיך ולעקוב, האם יגיע הרבי מסטריקוב לחצר חסידות בעלזא לביקור או שמחה.

בתוך כך, האדמו"ר מבעלזא שולח מידי שנה, באמצעות שליחים, משלוח מנות לגיסיו האדמו"רים מויז'ניץ, סאטמר וסקווירא, וכן לגדולי ישראל הגר"ח קנייבסקי, והאדמו"רים מגור, צאנז, סלונים, קרלין סטולין, באיאן, נדבורנה, מכנובקא, סאדיגורה ועוד. 

בעבר היה שולח מידי שנה למרנן ה'בית ישראל' וה'לב שמחה' מגור, בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ, וכן לראש הישיבה הגראמ"מ שך זצ"ל, הגראי"ל שטיינמן זצ"ל ופוסקי הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל והגר"ש וואזנר זצ"ל.

בעלזא סטריקוב משלוח מנות פורים פיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד