י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הצדיק מקישנב"

בעיצומו של החג: ליברמן הסית וחטף אש

בעיצומו של יום הפורים פרץ איווט ליברמן עם סרטון שיסוי מגוחך בדמות 'הצדיק מקישנב' | חברי הכנסת החרדים התקשו להישאר אדישים ואחד מהם אף צילם תגובה בוידאו • צפו

בעיצומו של החג: ליברמן הסית וחטף אש
אביגדור ליברמן בפורים צילום: מתוך הוידאו

בזמן שבני ישראל עסוקים במצוות יום הפורים, שר הביטחון לשעבר ויו"ר קישראל ביתנוק ח"כ אביגדור ליברמן, שמפלגתו לא עוברת בסקרים האחרונים את אחוז החסימה, מסית נגד החרדים.

בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות, נראה ליברמן מחופש לחרדי, כשהוא חבוש כובע וגם פאות מסולסלות, תוך שהוא מציג את עצמו כ'צדיק מקישנוב'. 

ליברמן נראה מחזיק דף, עליו מופיע 'פסק הלכה' ומכריז: "אני הרב הצדיק אביגדור ליברמן פוסק בזה: מתיר תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים ואיסור בדיקות דנ"א - אמן".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הגיב לליברמן ומסר, "אין סיכוי שבאמצעות בדיחות דבליות, בלי רמה, הוא יעלה מעל אחוז החסימה".

חה"כ יעקב אשר ענה לליברמן בסרטון משלו, כשהוא מחופש בביתו, כשהוא מחזיק בידו חומש 'מקראות גדולות': "אני הצדיק מבני ברק מברך את בית ישראל, גם הפעם, הבטחתו של "הצדיק מקישינב" תצליח ונהפוך הוא, כמו שהצליחה על איסמעיל הנייה שבאמת חי וקיים ונושם כבר יותר מ-48 שעות...".

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיב: "סרטון אביגדור ליברמן רק מוכיח את מאמר חז"ל: "נכנס יין, יצא סוד". יש בליברמן את הניצוץ היהודי והוא רוצה לחזור לשורשים ושואף להיות רב. רק שקשה לו להודות בזה".

אביגדור ליברמן הסתה פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד